Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و فرمانده ناحیه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسبج لنده با حضور در منزل شهدای دانش آموز با خانواده این شهدا دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، گرامیداشت یاد ونام شهدا شاید هرگز در تارک زمان به فراموشی سپرده نشود و این روزها که همه مشغول ذکر و عبادت هستند امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده به همراه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و حضرت ولی عصر(عج) با حضور در منزل شهدای دانش آموز با خانواده این دو شهید دیدار و گفت گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این دیدار ابتدا مسئولان با حضور در منزل دانش آموز شهید محمد حسین نوایی و سپس با خانواده دانش آموز شهیدجهانبخش خورزانی دیدار و گفت وگو کردند.

 

 

دانش آموزشهیدجهانبخش خورزانی در تاریخ 17 اسفندماه1366 در منطقه هورالعظیم ودانش آموز شهید محمدحسین نوایی در تاریخ 6مردادماه 1361در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

                                 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین

پیکر معلم شهید حجت اله یوسفیه پس از ۳۹ سال غربت و چشم‌انتظاری بر روی دستان مردم شهیدپرور ورامین تشییع و در گلزار شهدای حسین رضا (ع) خاک‌سپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، مراسم تشییع پیکر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای دفاع مقدس که پس از 39 سال در شهر سلیمانیه عراق تفحص شده بود، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور ورامین، خانواده معظم شهدا و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌سوی میدان امام (ره) بدرقه شد.

شهید حجت اله یوسفیه سال 1364 در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، و پس از 39 سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

پیکر مطهر شهید یوسفیه با استقبال گرم و پرشور مردم دیار پانزده خرداد با گفتن یا حسین و یا زهرا در طول مسیر عطرافشانی و گلباران شد.

مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد

پیکر معلم شهید با همراهی خانواده معزز شهید، مردم و مسئولان به گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین بدرقه و تدفین شد.

در وصیت‌نامه شهید یوسفیه آمده است که "این خون شهداست که به انسان، انسانیت و حرکت و تکامل می‌دهد و مدرس آزادی و حیات و جاودانگی است."

گفتنی است؛ با رجعت شهید حجت اله یوسفیه مردم شهرستان ورامین، تا کنون 758 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم