Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@07:13:31 GMT

دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در نواب

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۹۱۲۹

دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در نواب

به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۰۸ نواب، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام کار‌های تحقیقاتی و هدفمند سازی گشت‌های خود، موفق شدند ردپایی از حضور ۲ سارق حرفه‌ای زن و مرد پیدا و متعاقب آن مخفیگاه آنان را در محدوده خیابان آذربایجان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب گفت: همچنین در پایش اطلاعاتی به دست آمده، سارقان پس از سرقت قطعات و تجهیزات، خودرو را در مخفیگاهشان پنهان می‌کردند.

سرهنگ قاسم آبادی با بیان اینکه زوج سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و ارائه مستندات لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به اینکه شبی ۳ فقره سرقت مرتکب می‌شدند، به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان بیش از ۱۳۲ قلم کالای مسروقه مانند رینگ و لاستیک نو خودرو، پتو مسافرتی، وسایل ورزشی، مدارک هویتی و اسناد مالکیت، ضبط خودرو، دوچرخه، پوشاک و غیره کشف شد.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زن و مرد تهران پارس دستگیری پارس نیوز زوج سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مدارس کاشان دستگیر شد

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال برخی از مدارس در سطح شهر کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عامل این سرقت‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی هویت سارق را شناسایی و در نهایت در یک عملیات ضربتی و کاملاً هماهنگ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از مدارس سطح شهر اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6077792

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج