Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو تا حدود زیادی تایید کرد که بازیکنانی از تیم‌های پایه به تیم اول می‌آیند و چندین بازیکن به فروش خواهند رسید. مسی هم فردا استراحت می‌کند.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی مقابل رئال سوسیداد شرکت کرد.

به گزارش mundodeportivo، والورده گفت:

بازی فردا اهمیت زیادی دارد چون آندرس با ما خداحافظی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تیمی رو به رو خواهیم شد که در چند هفته اخیر متحول شده و نتایج خیلی خوبی می‌گیرد. برای خداحافظی با اینیستا از این بازی برد می‌خواهیم. 

جانشین اینیستا؟ نباید با گشتن به دنبال جانشین اینیستا اشتباه کرده و وقت مان را تلف کنیم چون چنین بازیکنی پیدا نمی‌شود. بازیکنان دیگری هستند که شبیه به اینیستا هستند اما هجومی‌ترند. بازیکنانی چون آلنیا، دنیس، کوتینیو. 

آینده بوسکتس؟ اهمیت سرخیو در تیم ما و تعادلی که او به تیم می‌بخشد را تمام دنیا می‌دانند. معتقدم او با ما ادامه خواهد داد.

مسی؟ لئو مدت‌هاست پشت سر هم بازی کرده. در بازی‌های مهم حتی با درد بازی کرده. بنابراین ایده ما این است که به او استراحت بدهیم. او در آفریقای جنوبی تنها به خاطر مسائل تبلیغاتی و توافقی که در قرارداد شده بود، 15 دقیقه بازی کرد. گرچه در همان مدت هم کمک زیادی به ما کرد. مسی فردا استراحت می‌کند.

فصل دشوار و طولانی‌ای بود. لحظات خوب، بهتر و بدتری را تجربه کردیم. تاکنون در هر تورنمنتی فقط یک باخت داشته‌ایم. در کوپا دل ری آن را جبران کردیم؛ در لیگ قهرمان شدیم تا آن باخت به چشم نیاید اما در لیگ قهرمانان اروپا با همان باخت حذف شدیم و این ضربه بزرگی به ما زد. گرچه واکنش بسیار خوبی به این باخت در بازی‌های بعدی نشان دادیم. عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم اما دو گانه داخلی را بردیم و باید خوشحال باشیم.

احترام بسیار زیادی برای انتخابات فدراسیون و منتخب رای گیری قائلم. روبیالس علی رغم همه چیزهایی که گفته می‌شود، از نظر من انسان بسیار صادقی است و خیلی خوب کار خواهد کرد. امیدوارم. اگر فدراسیون خوب کار کند به سود همه ما خواهد بود.

به عنوان مربی بارسلونا می‌دانم که وظیفه دارم به تیم‌های پایه و آکادمی هم توجه کنم و بهترین‌ها را به تیم اول منتقل کنم. این مهم است که خوب‌های آکادمی این خوش بینی را داشته باشند که به تیم اول خواهند رسید. بازیکنانی هستند که همین حالا هم در تمرینات تیم اول شرکت می‌کنند. مثل آلنیا و ریکی پویگ. در نقل و انتقالات ایجنت‌ها تاثیر زیادی دارند اما امیدوارم خوب‌های آکادمی با ما بمانند چون می‌توانند ببینند که فرصت رسیدن به تیم اول را دارند. اینکه تیم دوم در دسته 2 باشد یا 3 مهم نیست. همه این دسته‌ها مثل هم است. مهم این است که آنها نشان دهند که بازیکنان خوبی هستند. همیشه در آکادمی بارسلونا بازیکنان خوبی پرورش داده می‌شوند.

نمی‌توانم پیش بینی کنم در تابستان چه اتفاقی می‌افتد اما می‌توانم بگویم که دوست ندارم ترکیب گسترده‌ای داشته باشم. چون ما تیم پایه را هم داریم و باید بخشی از نفرات تیم را به آنها اختصاص دهیم تا شانس بازی کردن داشته باشند. گرچه فصل هنوز تمام نشده و فرصت برای حرف زدن درباره خروجی‌ها و ورودی‌ها زیاد است.

فرناندو تورس هم یکی دیگر از ستارگان متولد 84 است. او بر عکس اینیستا به تیم و لیگ‌های دیگر هم رفت. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. نمی‌دانم امشب در تمرینات برنامه خاصی برای اینیستا تدارک دیده شده یا نه اما به عنوان مربی باعث افتخار بود که با او کار کردم. زمانی به عنوان رقیب از بازی برابر او زجر کشیدم و حالا لذتش را بردم.

هنوز با باشگاه درباره برنامه نقل و انتقالات صحبت نکرده‌ام. بله این یک واقعیت است که برخی بازیکنان فرصت بازی زیادی کسب نکردند اما فکر نمی‌کنم یک انقلاب تابستانی پیش رو داشته باشیم. مدام با پپ سگوارا و اسکار گرائو در ارتباط هستیم. بحث این نیست که یک روز همه چیز برنامه ریزی شود.

سال آینده می‌خواهیم همه چیز را ببریم. این قطعی است. در بارسا هر سال همین داستان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس