Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گلایه‌های متعدد اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح ترافیک خبرنگاران در تهران گفت: طرح فعلی، طرح آقای پورسیدآقایی است و نه طرح ترافیک شهر تهران!

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد سلطانی فر افزود: با وجود برگزاری جلسات متعدد با حضور اصحاب رسانه، نمایندگان انجمن‌های صنفی و همچنین اعضای شورای شهر با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همچنان برای اصحاب رسانه و رفع مشکل طرح ترافیک آنها به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح در حوزه شکلی و اجرایی مشکلات خاص خود را دارد؛ تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه برای شهروندان تهرانی دارای ابهامات جدی و مشکلات عدیده است؛ خبرنگاران، روزنامه نگاران و مدیران مسئول را نیز دچار سردرگمی و مشکلات روزافزون کرده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به دغدغه‌های اصحاب رسانه و تسهیل امور مطبوعات و خبرنگاران، از جمله اصلی‌ترین وظایف وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی است، خاطرنشان کرد: سهمیه طرح ترافیک برای خبرنگاران، شاید کمترین کاری است که شهرداری تهران می‌باید در جریان اطلاع‌رسانی انجام دهد. اما امروز با وجود اجرای این طرح از نیمه اردیبهشت، شهروندان همچنان سؤالات متعددی دارند و از کم و کیف موضوع طرح ترافیک، هزینه روزانه، مدلهای اجرایی برای افراد مختلف اطلاعات دقیق و جزئی ندارند؛ خبرنگاران نیز نتوانسته‌اند از این طرح استفاده کنند؛ برای همین هم معتقدم این طرح؛ طرح آقای پورسیدآقایی است نه طرح ترافیک شهر تهران.

وی همچنین ضمن تبریک به مهندس افشانی، شهردار جدید تهران، ابراز امیدواری کرد که با توجه به قول مساعد اعضای محترم شورای شهر تهران و عنایت شخص آقای افشانی به جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران، دغدغه این روزهای اصحاب رسانه، با پیگیری جدی، هرچه زودتر حل شود و مسئولان شهرداری صدای خبرنگاران را بشنوند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اصحاب رسانه ترافیک شهر تهران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران عکس فیلم زن حوادث تجاوز ازدواج قتل خواننده دختر وحید مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران

دریافت 20 MB کد خبر 6097028

دیگر خبرها

  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران