Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- رئیس هیات ورزش معلولان و جانبازان فارس گفت: مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با حضور 2 بازیکن از فارس در شهر ساری مرکز استان مازندران آغاز شد.

مختار نورافشان، شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سامان بلاغی و میلاد خردمند، بسکتبالیست های استان فارس هستند که در این اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این اردو 16 بازیکن حضور دارند و تمرینات آماده سازی خود را به مدت یک هفته دنبال خواهند کرد.
نورافشان ادامه داد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان، خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های جهانی آلمان و بازی های پارا آسیایی اندونزی آماده می کند.
سومین دوره بازی های پارا آسیایی از چهاردهم تا بیست و یکم مهرماه 97 با حضور سه هزار و 589 ورزشکار از 43 کشور آسیا در 18 رشته ورزشی به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار خواهد شد.
ایران با 301 ورزشکار در قالب بزرگترین کاروان ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 13 رشته ورزشی شنا، دو و میدانی، دوچرخه سواری، وزنه برداری، تیراندازی، تیر و کمان، گلبال، جودو، پینگ پنگ، والیبال نشسته، شطرنج و بسکتبال با ویلچر در این رقابت های مهم آسیایی شرکت خواهد کرد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال با ويلچر معلولان اردوي تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود