Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جدول زمان بندي تسويه حساب هاي باشگاه سپيدرود اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه سپيدرود، بر مبناي جدول اعلامي مديريت باشگاه، بازيکنان و اعضاي کادرفني مي توانند براي انجام تسويه حساب خود به باشگاه سپيدرود مراجعه نمايند.
طي روزهاي چهارشنبه دوم خرداد ماه لغايت شنبه پنجم خرداد بازيکنان باقي مانده از بدهي سنوات گذشته طي فصول 94-95 و 95-96 بر مبناي جدولي که در معاونت اداري مالي باشگاه تنظيم شده با بازيکنان و اعضاي کادر تماس گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز يکشنبه ششم و دوشنبه هفتم خرداد ماه اعضاي کادرفني باشگاه در فصل ليگ برتر 96-97 مي توانند براي تسويه حساب مراجعه نمايند و طبق جدول زماني تنظيم شده در روزهاي سه شنبه هشتم خرداد ماه الي پنجشنبه پنجشنبه دهم خرداد ماه زمان تسويه حساب با بازيکنان ليگ برتر 96-97 خواهد بود.
لازم به ذکر است که بر مبناي اعلام مديريت باشگاه سپيدرود قرار است پيش از آغاز زمان نقل و انتقالات (23 خرداد ماه) با تمامي بازيکنان و اعضاي کادرفني که از امسال و دو فصل گذشته از باشگاه سپيدرود طلبکار بودند، تسويه حساب انجام شود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)

گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)