Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:56:42 GMT

325 تقاضای طرح بوم گردی در تالش ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۰۲۸۵

325 تقاضای طرح بوم گردی در تالش ثبت شد

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش از وصول و ثبت 325 تقاضای اجرای طرح بوم گردی و تایید 183 فقره آن به منظور توسعه صنعت گردشگری و درآمدزایی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی روز شنبه در کارگاه توجیهی اقامتگاه های بوم گردی در حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان های تالش و آستارا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش گفت: اجرای 2 طرح بوم گردی قطعی شده است و ورود مسافران و گردشگران به روستاها موجب رونق صنعت گردشگری و پیوند فرهنگی مسافران و روستانشینان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اجرای طرح های بوم گردی، علاوه بر ماندگاری مسافر در شهرستان از محیط زیست، طبیعت و جنگل های هیرکانی محافظت و زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: بوم گردی باعث معرفی مناطق گردشکری تالش نظیر روستاهای تاریخی مریان و آق اولر خواهد شد و نقش شوراهای اسلامی و دهیاران در اجرای این طرح ها مهم است.
مهدوی ادامه داد: معاونت سیاسی فرمانداری، بخشداران، نظام مهندسی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اجرای طرح های بوم گردی تالش تلاش می کنند و هدف گذاری دولت، اشتغال و تقویت اقتصاد خانوارهای روستایی است و با توسعه کشاورزی و گردشگری امکان پذیر است.
فرماندار تالش اظهار کرد: اشتغال و اقتصاد از دغدغه های مردم و تقویت اقتصاد خانوارهای روستایی اساس توسعه جامعه است و دولت تدبیر و امید با طرح های بوم گردی برای اشتغال جوانان فرصت مناسبی ایجاد کرده است.
او با اشاره به کم آبی در تالش گفت: باید با تامین زیرساخت های مناسب برای تامین آب کشاورزان، ایجاد آب بندها و حفر چاه های کشاورزی، تجهیز امکانات زراعت و مرتبط کردن انهار از مصرف بی رویه آب در بخش کشاورزی جلوگیری کنیم.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، کرگانرود و حویق در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح بوم گردي گردشگري تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش

 به گزارش تابناک، قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

دیگر خبرها

  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور