Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:06:22 GMT

نماد فوتبال ایران رونمایی شد/ «یوپا» ؛ یوزپلنگی تیزپا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۰۶۱۶

نماد فوتبال ایران رونمایی شد/ «یوپا» ؛ یوزپلنگی تیزپا

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اینکه سال‌هاست در بین سایر کشورها این نمادها جایگاه ویژه داشته و ماهیت فرهنگی و اجتماعی کشورهای مختلف را با خود به همراه دارند، جای خالی چنین نمادی در فوتبال ما به چشم می‌خورد.

تمام مراحل ساخت این نماد که «یوپا» نامگذاری شده و یاد آور یوزپلنگ تیزپا است در داخل کشور و توسط طراحان با ذوق و جوان، طراحی و ساخته شده است که از کیفیت و استاندارد قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی این نماد فوتبالی، توجه ویژه به استفاده از نمادهای ملی و مذهبی کشورمان شده و مچ بند پهلوانی در دست راست و بازوبند کاپیتانی در دست چپ با الهام از باورهای فرهنگی مردم کشورمان طراحی شده است.

عدم اغراق در اندازه و استفاده از نشانه های ایرانی در طراحی «یوپا» از ویژگی‌های بارز این نماد است. در سال حمایت از کالای ایرانی، برای ساخت این نماد ماه‌ها تفکر، تلاش و تحقیق صورت گرفته و از فیلترهای مختلف عبور کرده و امید است با کمک این نماد بتوان در یک نگاه، فوتبال، فرهنگ،ه نر و خلاقیت ایرانی را به جهان معرفی کرد.

یوپا نماد فوتبال ایران بوده و در تمام رویدادهای ورزشی فوتبال اعم از بازی های تیم های ملی آقایان و بانوان و حتی لیگ داخلی حضور خواهد داشت.

کد خبر 4300937

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی فوتبال ایران انتخابی تیم ملی تیم الجزیره امارات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الجزیره امارات امیر قلعه نویی کارلوس کی روش وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)