Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@17:29:21 GMT

همه در انتظار لبخند کی روش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۰۶۶۸

همه در انتظار لبخند کی روش +عکس

به گزارش وانانیوز، 

4 روز کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده و سرمربی تیم ملی فعلا زمانی برای خندیدن و لبخند زدن ندارد. کارلوس کی روش که این روزها از بعضی اتفاقات به شدت دلخور است، در جریان دیدار با ازبکستان با چهره ای عبوث به استقبال دیدار ایران و ازبکستان رفت.


چهره بدون لبخند کارلوس کی روش حتی با گلزنی روزبه چشمی نیز تغییر نکرد و سرمربی تیم ملی تا پایان نیمه اول با چهره ای متفکر و بدون لبخند عملکرد شاگردان خود را نظاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی موفق تیم ملی امید بسیاری از هواداران فوتبال تا جام جهانی است و همه در انتظار لبخند کی روش پیش از شروع مسابقات هستند. لبخندی که می تواند امید ها را برای درخشش در روسیه 2018 افزایش دهد و باعث شد تا مردم با امیدواری بیشتری سه دیدار مرحله مقدماتی را تماشا کنند.

 


عکس امیرحسین خیرخواه

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر