Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ عبدالحسین نامور، بیشترین خسارت وارد شده به بخش کشاورزی را مربوط به شهرستان های راز و جرگلان به مبلغ 57 میلیارد و 673 میلیون ریال و مانه و سملقان با 53 میلیارد و 121 میلیون ریال دانست.
وی با بیان اینکه بیشترین خسارت سیل و تگرگ به بخش زراعت در سطح سه هزار و 166 هکتار به مبلغ 119 میلیارد و 421 میلیون ریال بوده است افزود: همچنین به تاسیسات و امور زیربنایی 31 میلیارد و 48 میلیون ریال خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: بر اثر سیل و تگرگ محصولات انگور، گردو، گلابی، گیلاس، گندم، جو، پنبه و برنج خسارت دیدند.
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده که هر سال تابستان با سیلاب های شدید روبه رو است که سال گذشته بر اثر حوادث طبیعی چهار هزار و 780 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی وارد شد.
خراسان شمالی 344 هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این سطح حدود 40 هزار هکتار باغ و مابقی زراعت است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست سیل خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: سامانه بارشی جدیدی از بعد از ظهر روز جمعه ۳۱ فروردین به صورت رگبار وارد فارس خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی فارس این سامانه به صورت رگبار باران آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

منطقه اثر این سامانه در روز جمعه ۳۱ فروردین همه مناطق استان فارس خصوصاً مناطق شمالی استان، آباده، اقلید، خرم‌بید و بوانات، روز شنبه یکم اردیبهشت همه مناطق استان بویژه نیمه شمالی و مناطق مرکزی و نیمه شرقی استان فارس و روز یکشنبه ۲ اردیبهشت همه مناطق استان بویژه نیمه شمالی و نیمه شرقی خواهد بود.

کد خبر 6082076

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد