Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که رانش کوه در کیلومتر ۳۵ این محور از سمت خلخال به پونل رخ داده و موجب مسدود شدن جاده ارتباطی بین دو استان شده است.

سرهنگ حجت فتاحی با بیان اینکه که این محور یکی از محورهای اتصالی استان اردبیل به استان گیلان است، تصریح کرد: در اثر رانش کوه ۱۵۰ متر از طول جاده به ارتفاع بیش از یک متر با سنگ پوشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تردد در این مسیر به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، ادامه داد: رانندگان و مسافرانی که از سمت خلخال قصد سفر به استان گیلان را دارند می توانند از محور خلخال – اسالم استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان در خصوص زمان بازگشایی این محور متذکر شد: محور خلخال – پونل تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

گفتنی است کیومتر ۳۵ این محور ارتباطی از سمت خلخال در حوزه استحفاظی استان گیلان قرار دارد. در عین حال بیشترین حجم تردد از این محور از سمت استان اردبیل و شهرستان خلخال صورت می گیرد.

کد خبر 4300945

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان اردبیل خلخال ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران اشتغال خرم آباد بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم