Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:46:11 GMT

چلسی ١- 0 منچستر یونایتد: زبان درازی هازارد به ژوزه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۱۹۱۲

چلسی ١- 0 منچستر یونایتد: زبان درازی هازارد به ژوزه

چلسی با پیروزی 1-0 مقابل منچستریونایتد، فاتح رقابت های جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شبی که موقعیت های فراوانی را از دست داد، با تک گل ادن هازارد ستاره چلسی در نیمه اول مغلوب این تیم شد تا فصل را بدون شکست به پایان رسانده باشد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای چلسی ایجاد شد اما ضربه ادن هازارد از گوشه محوطه با عکس العمل به موقع داوید دخیا همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در ادامه آبی های لندن حملات خود را روی دروازه یونایتد ادامه دادند و در دقیقه 21 با نفوذ دیدنی ادن هازارد صاجب یک ضربه پنالتی مشکوک شدند که خود این ستاره بلژیکی با ضربه آرام و زمینی موفق شد دروازه دخیا را باز کند.

 

در دقیقه 30 روی همکاری اشلی یانگ و پوگبا، ستاره فرانسوی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول فیل جونز فرصت خوبی را مقابل دروازه از دست داد تا نهایتا نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به پایان برسد.

 

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 و روی ارسال سانچس و ضربه راشفورد می توانست به گل برسد اما واکنش به موقع کورتوا مانع شد. دقایقی بعد منچستر توسط الکسیس سانچس به گل رسید اما این گل به درستی آفساید اعلام شد.

 

 

در دقیقه 69 چلسی بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه آلونسو در موقعیتی بسیار خوب و در مقابل دروازه توسط دخیا مهار شد تا برتری چلسی 2 برابر نشود.

 

 

در دقیقه 73 راشفورد روی پاس عمقی لینگارد با دروازه چلسی تک به تک شد اما ضربه فنی او به زیبایی توسط کورتوا دفع شد. در دقیقه 80 این ماتیچ بود که دروازه چلسی را تهدید کرد اما سنگربان چلسی واکنش نشان داد و مانع باز شدن دروازه چلسی شد.

 

یک دقیقه بعد یونایتد می توانست زننده گل تساوی لقب گیرد اما ضربه سر پوگبا با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

 

در اوقات اضافه ضربه سر ماتیچ از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت تا بازی با همان برتری یک گله به سود چلسی خاتمه یابد.

 

 

داور بازی: مایکل اولیور

 

ترکیب چلسی:  کورتوا- آسپلیکوئتا- کیهیل- موسس- رودیگر- آلونسو- فابرگاس- باکایوکو- هازارد(ویلیان-90)- ژیرو (موراتا-89)


سرمربی: آنتونیو کونته

 


ترکیب منچستریونایتد: دخیا- والنسیا- جونز (ماتا 87)- اسمالینگ- ماتیچ- یانگ- هررا- پوگبا- لینگارد(مارسیال -73)- سانچس- راشفورد (لوکاکو-73)


 سرمربی: ژوزه مورینیو

 

کارت زرد: فیل جونز(منچستر یونایتد)

 

شرح گل:

1-0 (چلسی-ادن هازارد): ضدحمله سریع ادن هازارد با تکل خطای فیل جونز همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، ادن هازارد خودش پشت توپ ایستاد و موفق شد تا بر خلاف حرکت دخیا دروازه منچستر یونایند را باز کند.

 

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 9: ادن هازارد شوت محکمی به سمت دروازه منچستر روانه کرد که دخیا با پا توپ را دفع کرد.

 

دقیقه 14: حرکت باکایوکو درون محوطه جریمه با خطای مشکوک به پنالتی متوقف شد که داور حرکت ماتیچ را خطا ندانست.

 

دقیقه 15: سانتر والنسیا به الکس سانچز رسید اما این بازیکن درون محوطه جریمه با مدافعان برخورد داشت که داور بازهم آن را خطا ندانست.

 

 

دقیقه 30: پاس یانگ به پوگبا رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 56: شوت از پشت محوطه جریمه محکم راشفود را کورتوا برگشت داد.

 

دقیقه 60: اشتباه رودیگر مدافع چلسی توپ را به ماتیچ رساند اما ضربه این بازیکن با پای غیر تخصصی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

دقیقه 62: ارسال راشفورد از سمت راست با ضربه سر فیل جونز همراه شد اما کورتوا توپ را برگشت داد که سانچز توپ راوارد دروازه کرد اما با اعلام کمک داور گل مردود اعلام شد.

 

دقیقه 71: شوت مارکوس آلونسو از زاویه بسته را دخیا با بدن دور کرد. کرنر از سمت راست چلسی با ضربه سر کیهیل همراه شد و توپ به بیرون رفت.

 

دقبقه 72: پاس لینگارد، راشفورد را در حالت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن را کورتوا دفع کرد.

 

دقیقه 80: شوت از راه دور فیل جونز را کورتوا با مشت به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 82: کرنر مارسیال از سمت چپ مارسیال با ضربه سر پوگبا همراه شد و توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 85: شوت از راه دور سانچز با اختلاف زیاد به بیرون رفت، سانچز پس از این شوت به شدت به تصمیم داور انتقاد کرد و معتقد بود توپ به کرنر رفته است.

 

دقیقه 90+3: سانتر والنسیا از سمت راست با ضربه سر ماتیچ همراه شد که با اختلاف کم از دروازه چلسی به بیرون رفت.

منچستر یونایتد چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد