Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:31:46 GMT

وداع تلخ جانلوییجی بوفون با یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۲۰۲۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

امروز و در دیدار مقابل ورونا، بوفون برای آخرین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت و هواداران این تیم با حضور در استادیوم اختصاصی بیانکونری، وداع تلخی با سنگربان باتجربه خود داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جان لوییجی بوفون ظهر روز پنج شنبه اعلام کرد که دیدار امروز(شنبه) برابر ورورنا ، آخرین حضورش درون دروازه یوونتوس خواهد بود و او بعد از سال ها ار این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز و همانطور که پیش بینی می شد، استادیوم اختصاصی یوونتوس پر از هوادارانی بود که برای وداع با سنگربان وفادار خود در سال های اخیر گرد هم جمع شده بودند.
بوفون پیش از آغاز بازی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفته و این استقبال به حدی بود که سنگربان خوش سیمای بیانکونری به سمت طرفداران رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت. امروز جان لوییجی بوفون برای آخرین بار درون دروازه یوونتوس قرار گرفته و برای همیشه پس از دیدار با ورونا از این تیم خداحافظی کرد.
سنگربان باتجربه یوونتوس در دقیقه ۶۴ تعویض شد و بعد از خوش و بش با بازیکنان خودی و رقیب، روی نیکمت یوونتوس قرار گرفت اما جالب اینجاست که کلودیو مارکیزیو در این میان نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد.
هافبک ایتالیایی بیانکونری در لحظاتی که بوفون با تک تک بازیکنان در حال خوش و بش بود، به یکباره احساساتی شد و در هنگام بغل کردن بوفون در آغوش او گریه کرد تا لحظاتی ماندگار را در روز خداحافظی سنگربان دوست داشتنی بیانکونری رقم بزند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوفون یوونتوس بوفون خداحافظی بوفون یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید

به گزارش قدس آنلاین، جمعه شب دیدار تیم‌های لوتون تاون و اورتون از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

جردن پیکفورد سنگربان ملی‌پوش اورتون با گلی که در این دیدار دریافت کرد، عملاً شانس کسب جایزه بهترین دروازه‌بان (دست‌کش طلایی) را از دست داد تا این عنوان به داوید رایا دروازه‌بان آرسنال برسد.

سنگربان اسپانیایی توپچی‌های لندن، طی ۲۹ بازی برای این تیم ۱۴ کلین‌شیت داشته و در نهایت توانست جایزه دست‌کش طلایی سال ۲۰۲۴ لیگ جزیره را از آن خود کند.

با این اوصاف، آرسنال پس از ۹ سال به این جایزه رسید، چراکه آخرین بار پیتر چک در فصل ۲۰۱۵/۱۶ به این عنوان رسیده بود.

رایا به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد و مدیران باشگاه در تلاش هستند که او را به صورت دائمی از برنتفورد خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی