Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:09:09 GMT

مرگ هیتلر ثابت شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۲۰۳۸

مرگ هیتلر ثابت شد + عکس

به گزارش جماران؛ تحقیقات پژوهشگران فرانسوی نشان می دهد، آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی با خوردن سم سیانور و یا در اثر اصابت گلوله به سرش قطعا در سال 1945 مرده است.

خبرگزاری فرانسه امروز (شنبه) در گزارشی با اعلام این خبر افزود: در اقدامی عجیب به پژوهشگران فرانسوی اجازه داده شد تا به بقایای دندان هیتلر که در مسکو نگهداری می شود، دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفسور فیلیپ شارلیه به خبرگزاری فرانسه گفت: این دندان ها مطابقت دارند، هیچ شکی وجود ندارد. یافته های ما ثابت می کند که هیتلر در سال 1945 مرده است.

شارلیه ادامه داد: می توانیم تمام تئوری های توطئه درباره هیتلر را متوقف کنیم. او با زیردریایی به آرژانتین نرفت، همچنین در یک پایگاه مخفی در قطب جنوب یا در نیمه تاریک ماه هم نیست.

وی یادآور شد: «FSB» (سرویس امنیت فدرال روسیه) و بایگانی دولتی این کشور برای اولین بار از سال 1946، در مارس (اسفند 96) و ژوییه 2017 (تیر 96) به یک تیم از محققان اجازه دادند تا استخوان های رهبر آلمان نازی را بررسی کنند.

این تیم فرانسوی قادر بود تا به بقایایی که به عنوان استخوان های بر جا مانده از هیتلر معرفی شده، نگاهی بیاندازند. یک حفره در سمت چپ استخوان سر نشان از آن دارد که احتمالا به علت عبور گلوله از آن ایجاد شده است.

بر اساس این تحقیقات، استخوان های به جا مانده کاملا مشابه رادیوگرافی از استخوان سر هیتلر یک سال قبل از مرگ وی، است.

شارلیه افزود: نمی دانیم که آیا او از آمپول سیانور برای خودکشی استفاده کرده یا گلوله به سرش اصابت کرده است. هر دو آنها احتمالات هستند.

بررسی دندان ها هیچ نشانه ای از باروت ندارد که این نشان می دهد شلیک گلوله از دهان نبوده و به احتمال زیاد از ناحیه گردن یا پیشانی شلیک شده است.

این پژوهشگر ادامه داد: ته نشین های آبی رنگ دیده شده در دندان مصنوعی او می تواند نشان از واکنش شیمیایی بین سیانور و فلز دندان های مصنوعی باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 هیتلر آدولف هیتلر مرگ هیتلر عکس از آدولف هیتلر عکس از هیتلر عکس هیتلر موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با اشاره به بروز عفونت‌های شدید در بین برخی مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدا در سال گذشته گفت: گلوله‌ها را برای آزمایش فرستاده‌ایم و احتمالا این‌ها قبل از بارگزاری آلوده شده بودند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مهدی احمدی‌نژاد در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت گفت: در دوران جنگ تحمیلی افراد گلوله‌خورده و ترکش‌خورده داشتیم و گلوله و ترکش به علت اینکه در هنگام شلیک داغ می‌شود، استریل است، اما بروز عفونت‌های شدید در بین مجروحان حادثه تروریستی کرمان یک اتفاق کاملا جدید بود.

او با اشاره به اینکه بعد از حادثه تروریستی کرمان متوجه یک موضوع جدیدی برای بیماران شدیم، افزود: آن‌ها دچار عفونت‌های بسیار شدید شده‌اند، گلوله‌ها را برای آزمایش فرستادیم و احتمالا این‌ها قبل از بارگزاری آلوده شده بودند.

وی با بیان اینکه دشمن وقتی می‌خواهد کار تروریستی انجام دهد، همه کار را با هم انجام می‌دهد، تصریح کرد: با ٤ مجروح که در بیمارستان‌های تهران بستری بودند هم ملاقات کردم و آن‌ها هم دچار عفونت شده بودند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان د گفت: هنوز بعضی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان دچار عفونت هستند و روند درمان را طی می‌کنند.


انهدام تیم سقط جنین 

وی سپس از انهدام تیم سقط جنین با همکاری قوه قضاییه و نهاد‌های امنیتی خبر داد و گفت: این تیم که کار‌های خارج از عرف انجام می‌دادند شامل افرادی مانند پزشک، ماما و پرستار بود که در خارج از مرکز درمانی فعالیت داشتند.

احمدی‌نژاد افزود: مقداری بدهی معوقات پژوهشی را در دانشگاه داشتیم و به همین علت میزان تولید مقالات به شکل چشمگیری اُفت کرد و این بدهی در سال جاری به حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است و شاهد تولید علم خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با اشاره به اینکه دانشکده مدیریت دانشگاه هم وارد مدار شده اظهار داشت:دانشکده پیراپزشکی نیز در مهرماه امسال افتتاح می‌شود و خوابگاه ۷۰۰ نفری دانشجویان دختر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ سال گذشته همچنین ۹ دستگاه آمبولانس توسط خیران به ناوگان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان افزوده شد.

وی ادامه داد: جمعیت اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان قابل شناسایی نیست، زیرا بسیاری از آن‌ها مدارک شناسایی ندارند و بار درمان زیادی از بر دوش دانشگاه علوم پزشکی کرمان تحمیل می‌کند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: ایرانی‌ها با توجه به حضور بسیار زیاد اتباع‌بیگانه در برخی مراکز بهداشتی رغبتی برای مراجعه به این مراکز ندارند.

دیگر خبرها

  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد
  • تصاویر تاریخی از زنان قشقایی / چگونه جنگ جهانی اول آغاز شد؟ / خشم و استرس هیتلر در المپیک ۱۹۳۶ / عجیب‌ترین و تکان دهنده‌ترین بیماری‌ها / بختک چیست؟
  • عجیب ترین ترور تاریخ؛ تصادف و گلوله اثر نکرد!
  • دستگیری قاتل مرد جوان با کلت در شرق تهران