Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@09:48:13 GMT

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۲۸۱۹

خرداد: مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر از سمت خود استعفا داد تا اولین تغییر در مدیریت موسسات اعتباری در سال جاری رقم بخورد.
به گزارش ایسنا، در جلسه روز شنبه هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر موضوع استعفای عیسی رضایی به دلیل اختلاف با برخی از سهامداران مطرح شد و هیات مدیره با استعفای وی موافقت کرد.
عیسی رضایی در دی ماه 1389 مدیر عاملی موسسه اعتباری کوثر را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی 352 شعبه در سراسر کشور، اخذ تاییدیه ثبت موسسه از اداره ثبت شرکت ها، اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر از سوی بانک مرکزی، افزایش سرمایه موسسه کوثر به 6000 میلیارد ریال و ادغام صندوق جوانان خیر از جمله اقدامات وی در این مدت بوده است.
براساس ماده ۸۸اساسنامه موسسه اعتباری کوثر، تا معرفی مدیر عامل جدید جواد فهیمی پور (قائم مقام مدیر عامل) مسئولیت امور را بر عهده خواهد داشت و رضایی به عنوان نایب رییس هیات مدیره موسسه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
بخش عمده سهام موسسه اعتباری کوثر متعلق به بازنشستگان نیروهای مسلح بوده و هم اکنون این موسسه با نزدیک به 500 هزار سهامدار یکی از بزرگترین شرکتهای فرابورسی به لحاظ تعداد سهامدار است. برچسب ها: موسسه اعتباری کوثر ، موسسات مالی ، بانک مرکزی

منبع: خرداد

کلیدواژه: موسسه اعتباری کوثر موسسات مالی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟