Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:10:00 GMT

قاچاق عجیب تریاک با پهباد در گلستان! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۳۰۹۷

قاچاق عجیب تریاک با پهباد در گلستان! +عکس

رکنا: فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر که با استفاده از دستگاه هلی شات (پرنده کوچک با قابلیت کنترل از راه دور) اقدام به انتقال تریاک به کشور ترکمنستان می کرد، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد رضا سراوانی در این باره اظهار کرد: در پی کشف یک دستگاه هلی شات در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان در محدوده روستای ترشکلی گنبدکاووس در هفته گذشته و حدود 700 گرم تریاک که گویای تلاش برای انتقال این مواد به ترکمنستان با استفاده از دستگاه هلی شات بود، شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار ماموران مرزبانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، فردی به هویت ی - د ساکن روستای ارمی آباد گنبدکاووس که در امر خرید و فروش مواد مخدر Drugs فعالیت داشته و به وسیله دستگاه هلی شات اقدام به جابجایی مواد مخدر از مرز ایران به کشور ترکمنستان می کند، شناسایی شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان افزود: با اخذ حکم قضایی، منزل وی با رعایت موازین شرعی و قانونی مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار تقریبی 439 گرم تریاک، 30 گرم سوخته تریاک و یک دستگاه هلی شات کشف و ضبط شد.

سرهنگ سراوانی افزود: متهم در بازجویی به عمل آمده، به اقدام برای انتقال 700 گرم تریاک در هفته گذشته با استفاده از دستگاه هلی شات به خاک ترکمنستان اقرار کرده است.

وی افزود: کشف یک دستگاه هلی شات دیگر به همراه مقادیر مود مخدر در منزل وی، گویای قصد متهم برای ادامه این فعالیت مجرمانه بوده که با دستگیری و انتقال وی به دادگاه برای سیر مراحل قانونی، از تداوم این فعالیت جلوگیری شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان کشف 27 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در روستای مرزی کرند را از دیگر اقدامات ماموران این مرزبانی در روزهای اخیر ذکر کرد و گفت: این تجهیزات به همراه 5.7 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از تعدادی از منازل در این روستا کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این ارتباط برای هفت نفر از اهالی روستا که تجهیزات و دستگاه های گیرنده ماهواره و مواد مخدر از آنان کشف شده، پرونده تشکیل و مراتب از طریق پاسگاه و مرجع قضایی تحت رسیدگی قرار دارد.

هنگ مرزی اترک استان گلستان مسئولیت حراست مرزهای زمینی ایران با ترکمنستان در محدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر را بر عهده دارد و مقر فرماندهی آن در گنبدکاووس مستقر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

10 سال آزار و اذیت غیرقابل باور یک دختر / کاش می مُردم!

وحید مرادی شرور تهرانی این دوستش را کشت + عکس حسین

عملیات نیروی هوایی ایران در فوعه ، کفریا و ادلب + تصاویر

حبیب به زن برادرم نظر داشت / وقتی پیامک او را دیدم از خود بی خود شدم + عکس

یک زن 17 ماهه باردار است

فیلم لحظه دستگیری وحید مرادی معروف به عقاب تهران در مرز بازرگان+فیلم

فیلم و عکس های لحظه به لحظه از مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل

راز نامه عاشقانه مرد جوان به بازیگر مشهور زن پس از خودکشی لو رفت+عکس

جزئیات درگیری ماموران شهرداری تهران با ماموران پلیس/ آنها فحاشی کردند!+فیلم

وحید مرادی شرور مشهور تهران در برابر دوربین خبرنگار پیراهنش را در آورد / گفتگو با شرور قاتل + عکس

مجری تلویزیونی با حجاب عجیبش جنجالی تر شد! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث عکس تریاک فرمانده هنگ مرزی گلستان عجیب عکس قتل فیلم زن حوادث ازدواج تجاوز وحید مرادی شرور دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان