Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:آقای گلی جهانبخش در لیگ هلند واقعا افتخار است و او با کسب این عنوان پرچم ایرانی‌ها را بالا برد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری آنا،رضا قوچان‌نژاد بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل موفق در تیم فوتبال هرینفین در پایان رقابت‌های این فصل لیگ هلند از این تیم جدا شد تا در سال برگزاری جام جهانی به دنبال آرزو‌هایش در تیم دیگری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که برای شرکت در اردوی‌های تیم ملی پیش آغاز جام جهانی به ایران آمده است پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی آنا بود که در زیر می‌خوانید:

*لیگ فوتبال هلند در حالی به پایان رسید که به شخصه فصل موفقی را پشت سر گذاشتی ؟

-در کل فصل خوبی بود.از لحاظ گلزنی خوب شروع نکردم،اما خدا را شکر خوب تمام شد و تا مرحله پلی آف لیگ اروپا بالا رفتیم ولی در بازی آخر حذف شدیم. با این حال خدا را شکر نیم فصل دوم خیلی خوب کار کردم خیلی هم گل زدم. کاپیتان تیم هم شدم.خیلی هم راضی بودم. الان هم خیلی با انرژی و با انگیزه آمده‌ام تا در تمرینات تیم ملی شرکت کنم تا ان‌شاءالله در روسیه به قول معروف بترکانیم.

*دو فصل خیلی خوب را در تیم هرینفین پشت گذاشتید اما در بازی آخر از این تیم خداحافظی و اعلام کردی که فصل جدید را در تیم دیگری توپ خواهی زد؟

-دو فصل خیلی خوب را در هیرنفین پشت سرگذاشتم.در این دو فصل آقای گل تیمم شدم. واقعیت این است قبل از اینکه به هیرنفین بیام با خودم قرار گذاشته بودم که بعد از جام جهانی روسیه از این تیم جدا شوم و به تیم دیگری بروم . یعنی این جدایی من اصلا موضوع عجیب یا سورپرایز نبود. من خودم می‌دانستم می‌خواهم دوسال اینجا بازی کنم و خدا را شکر در این مدت برای این تیم هم زیاد گل زدم.در 75 بازی 33 گل برای این تیم زدم برای همین هم از عملکردم خیلی راضی هستم. حالا می‌خواهم یک چالش جدید را در یک تیم جدید تجربه کنم. امروز هیرنفین برای من دیگر تمام شده‌است.

*تو سابقه بازی در لیگ انگلیس هم در کارنامه‌ات دارید حالا اولویت‌ات بازی در چه لیگی است؟

-من جاهای زیادی بودم. همانطورکه می‌دانید بلژیک، انگلیس وکشورهای عربی بازی کرده‌ام حالا باید ببینم شرایط چه می‌شود،اما راستش را بخواهید خیلی دلم می‌خواهد هنوز در اروپا بازی کنم. در حال حاضر هم منتظر پیشنهادات هستم تا به امروز هم چند پیشنهاد دریافت کرده‌ام ولی خیلی زود است جواب آنها را بدهم به همین دلیل می‌خواهم کمی صبر کنم چرا که می‌خواهم تمرکزم روی بازی‌های جام جهانی باشد تا بعد ببینیم چه می‌شود.

*با این تفاصیل بعداز جام جهانی تیم جدیدت را انتخاب خواهی کرد؟

-نمی‌توانم به طور دقیق بگویم چرا که شاید قبل از جام جهانی تیم جدیدم را انتخاب کردم.گفتم که چند پیشنهاد دارم باید خوب فکرهایم را کنم اما امروز تمرکز اولم روی تیم ملی است ولی با این حال باید ببینم چه می‌شود.اگر هم نشد اشکالی ندارد بعداز جام جهانی وقت زیاد است تا یک تیم خوب را انتخاب کنم.

*فصل گذشته در یک قدمی آقای گلی لیگ هلند قرار داشتی اما این اتفاق نیفتاد اما امسال علیرضا جهانبخش توانست به این مهم دست یابد؟

-آقای گلی جهانبخش در لیگ هلند برای ما ایرانی‌ها واقعا افتخار است.واقعا حق‌اش بود تا به این افتخار برسد. یک فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشت. غیر از گل‌های زیادی که زد پاس گل‌های زیادی هم داد.حقش بود و با این کارش پرچم همه ایرانی ها را بالا نگه داشت. واقعا شاهکار کرد بهش افتخار می کنم چراکه کسب این عنوان در لیگ هلند کار آسانی نیست.

*بازتاب آقای گلی علیرضا جهانبخش به عنوان یک ایرانی دربین رسانه‌های خارجی و به ویژه رسانه‌های هلندی چطور بود؟

-معلوم است خبرش خیلی در رسانه‌ها انعکاس داشت او در یک لیگ اروپایی توانست آقای گل شود. رسیدن به این موفقیت واقعا کار آسانی نیست اما جهانبخش با تلاش‌های خودش به این مهم رسید. خودش زحمت کشید و این عنوان حقش بود نوش جانش. امیدوارم همین فرمی که الان دارد را در جام جهانی هم ادامه بدهد چراکه به او برای رسیدن به موفقیت در روسیه نیاز داریم.

*در خط حمله تیم ملی رقابت خیلی سخت است و حتی ممکن است فرصت بازی در روسیه به تو کم برسد ؟

-رقابت همه را آماده وقوی نگه می‌دارد. همه باید قوی باشند.حالا ببینم چه می شود. همه باید تلاش کنیم تا در نهایت ببینیم کدام نفرات فیکس هستند. ولی در کل رقابت چیز خوبی است.

*ارزیابی‌ات از شرایط فعلی تیم ملی چیست؟ کارلوس کی روش یکسری گلایه‌های از شرایط حاکم بر تیم ملی دارد؟

-من اطاعات زیادی ندارم.اما در کل وظیفه ما این است که تلاش خود را انجام دهیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.امیدوارم با آمادگی خوب به روسیه برویم تا نتایجی بگیریم که در شان نام ایران و ایرانی باشد.

*به نظرت نتایج تیم ملی در جام جهانی چگونه می شود؟

-واقعا استعداد تیم زیاد است، بازیکن خوب زیاد داریم . لژیونر زیاد داریم. شانس داریم تا از این گروه صعود کنیم باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش مشرق، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …

گذشت‌

می‌گذره

بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه

اما…

تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.

هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم

به دومی

آخه مگه می‌شه ندید؟

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد