Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي بوکس گفت: پيش از حضور در بازي‌هاي آسيايي راهي تورنمت تايلند خواهيم شد که اين رويداد قبل از جاکارتا يک مسابقات جهاني کوچک است.
اکبر احدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سؤال که کدام تورنمنت را براي ديدار تدارکاتي انتخاب کرده‌ايد، گفت: احتمال 90 درصد تيم ملي بوکس در تورنمنت بين‌المللي تايلند حضور پيدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقيقاً در تيرماه دو تورنمنت مغولستان و تايلند برگزار مي‌شود با توجه به بررسي‌هايي که ما انجام داديم احساس کرديم کشورهاي زيادي در تورنمنت تايلند حضور خواهند داشت و تقريباً دو برابر نسبت به مغولستان تيم‌هاي خارجي در اين مسابقات شرکت مي‌کنند. به همين دليل تصميم گرفتيم تيرماه در تورنمنت تايلند حضور يابيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که پس تورنمنت تايلند از لحاظ فني بالاتر از مغولستان است، گفت: دو نکته وجود دارد؛ نکته اول اينکه تعداد تيم‌هاي شرکت کننده در تايم‌هاي تايلند دو برابر تيم‌هاي مغولستان است و تيم‌هاي خوبي در اين مسابقات حضور خواهند داشت، نکته ديگر اينکه جوايز نقدي اين مسابقات بسيار بالاتر از تورنمنت مغولستان است قرار است به نفرات اول 10 هزار دلار، نفرات 7 هزار دلار و نفرات سوم 5 هزار دلار پاداشي است که در تورنمنت تايلند به مدال‌آوران خواهند داد. به نظرم پيش از بازي‌هاي آسيايي حضور در تورنمنت تايلند مساوي است با برگزاري يک رويداد جهاني کوچک.
سرمربي تيم ملي بوکس در پاسخ به اين سؤال که قرار است دوشنبه انتخابي درون اردويي برگزار کنيد، گفت: بله، طبق تصميماتي که گرفته‌ايم روز دوشنبه انتخابي درون اردويي برگزار مي‌شود تا تکليف نفرات برتر مشخص شود. با برگزاري اين تورنمنت خيال‌مان از بابت نفرات منتخب راحت خواهد شد.
احدي در پاسخ به اين سؤال که گويا مسئولان کميته ملي المپيک قول داده‌اند تعداد سهميه‌هاي نفرات اعزامي به بازي‌هاي آسيايي افزايش پيدا کند، گفت: روزي که وزير ورزش و رئيس کميته ملي المپيک براي بازديد از اردوها در تمرين‌هاي ما حضور پيدا کردند قول مساعد دادند که تعداد سهميه تيم ملي بوکس جهت حضور در بازي‌هاي آسيايي افزايش يابد. ما صحبت‌هايمان را با آنها انجام داده‌ايم حالا ديگر تصميم‌گيرنده نهايي آنها هستند. البته ما اعلام کرديم که اميدواريم تعداد سهميه‌ها بيشتر شود و ملي‌پوشان کشورمان با حضور در اين مسابقات کسب تجربه کنند آنها مدعي شدند که جاکارتا محل کسب تجربه نيستند.
وي در پايان صحبت‌هاي خود در پاسخ به اين سؤال که گويا احسان روزبهاني از اردوي تمرين المان به ايران بازگشت و آيا در تمرينات تيم ملي حضور پيدا مي‌کند گفت: بله، خوشبختانه احسان براي مدت کوتاهي به ايران سفر کرده و در کنار ملي‌پوشان ما تمرين مي‌کند. اگر در مسابقات تايلند رقابت در اوزان سنگين‌وزن برگزار شود ما از احسان در اين مسابقات استفاده خواهيم کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.    تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.    ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.   با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.   ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.   حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت