Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هافبک تيم ملي فوتبال ايران گفت: درست است که در گروه سختي قرار داريم اما براي حضور در جام جهاني استرس مثبتي را تجربه مي‌کنيم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، عليرضا جهانبخش بعد از برتري مقابل تيم ملي ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازي خوبي انجام داديم ولي بايد به اين موضوع اشاره کنم که بازيکنان جديد خيلي دير به تيم اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در زمان کمي با هم تمرين کرديم و کي‌روش هم مي‌خواست نفرات مدنظرش را محک بزند. تشکر مي‌کنم از مردم عزيز که در مراسم بدرقه تيم ملي حضور پيدا کردند.
وي در خصوص اينکه آيا دوست داشت شرايط برگزاري اردوها و امکانات تيم ملي بيشتر بود يا خير، گفت: مهم‌ترين مسئله روزهاي اخير اين بود که بازيکنان زودتر دور هم جمع مي‌شدند تا تيم ملي به هماهنگي برسد. کادر فني انتظار داشت بازيکنان زودتر در اردو حاضر باشند ولي فکر مي‌کنم طي هفته‌هاي آينده با تمريناتي که انجام مي‌دهيم به آمادگي مطلوب برسيم.
جهانبخش در خصوص گروه ايران و اينکه استرسي براي حضور در جام جهاني وجود دارد يا خير، گفت: به نظرم اين استرس مثبت است. ما گروه سختي داريم و حتي در بهترين شرايط هم کارمان دشوار است ولي تيم ملي ما هم کيفيت خوبي دارد و اميدوار هستيم نتيجه مطلوب را بگيريم.
وي در پاسخ به اين سؤال که انتظارات از تيم ملي بالا نيست، گفت: انتظار بايد مطلوب و معقول و واقع‌بينانه باشد. تيم ملي ايران تلاش مي‌کند تا از پرچم جمهوري اسلامي در جام جهاني دفاع کند. به جام جهاني نمي‌رويم تا کم بياوريم و مي‌رويم تا قدرت‌مان را نشان بدهيم. مطمئن باشيد براي خوشحال کردن مردم کم نخواهيم گذاشت.
جهانبخش در پاسخ به اين سؤال که تيم ملي ازبکستان را چطور ارزيابي مي‌کنيد، گفت: اين تيمي که مقابل‌مان بازي کرد قهرمان اميدهاي آسيا بود و حتي وقتي با بچه‌ها صحبت مي‌کرديم آنها معتقد بودند حتي اين تيم از تيم بزرگسالان هم بهتر بود ولي به نظرم اين بازي محک خوبي براي بازيکنان محسوب مي‌شود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است