Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@17:39:35 GMT

جاده خلخال – پونل به دلیل رانش کوه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۳۸۶۸

رانندگان و مسافرانی که از سمت خلخال قصد سفر به استان گیلان را دارند می توانند از محور خلخال – اسالم استفاده کنند. آفتاب‌‌نیوز : محور ارتباطی خلخال - پونل در استان‌های اردبیل و گیلان به دلیل رانش کوه و ریزش شدید سنگ مسدود شد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل در این خصوص تاکید کرد که رانش کوه در کیلومتر ۳۵ این محور از سمت خلخال به پونل رخ داده و موجب مسدود شدن جاده ارتباطی بین دو استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حجت فتاحی با بیان اینکه که این محور یکی از محورهای اتصالی استان اردبیل به استان گیلان است، تصریح کرد: در اثر رانش کوه ۱۵۰ متر از طول جاده به ارتفاع بیش از یک متر با سنگ پوشیده شده است.
وی با تاکید براینکه تردد در این مسیر به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، ادامه داد: رانندگان و مسافرانی که از سمت خلخال قصد سفر به استان گیلان را دارند می توانند از محور خلخال – اسالم استفاده کنند.
رئیس پلیس راه استان در خصوص زمان بازگشایی این محور متذکر شد: محور خلخالپونل تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
گفتنی است کیومتر ۳۵ این محور ارتباطی از سمت خلخال در حوزه استحفاظی استان گیلان قرار دارد. در عین حال بیشترین حجم تردد از این محور از سمت استان اردبیل و شهرستان خلخال صورت می گیرد.
منبع: مهر کد خبر: ۵۲۴۴۱۴ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رانش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد