Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیانی که چند ماه پیش بدلیل عملکرد ضعیف از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کنار گذاشته شده بودند بار دیگر جانشین نفرات جدید در کادر فنی تیم ملی شدند. آفتاب‌‌نیوز : بدنبال نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی پاریس 2017 که با تک مدال طلای حسن یزدانی و حذف دیگر آزادکاران ایران همراه بود، تمامی مربیان تیم ملی به غیر از محمد طلایی بدلیل عملکرد ضعیف از کار برکنار شدند که در این میان برکناری دودانگه و توکلیان که سال‌ها در کادر فنی تیم ملی حضور داشتند نشان از عزم فدراسیون و شورای فنی در پوست اندازی در کشتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور مجدد رسول خادم در راس تیم ملی کشتی آزاد، فردین معصومی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، نقره و برنز بازی‌های آسیایی و 4 طلای آسیا، مسعود مصطفی جوکار دارنده مدال نقره المپیک و مهدی برائتی در 16 دی ماه سال گذشته به عنوان مربیان تیم ملی از سوی خادم انتخاب شدند.
اما با گذشت تنها 4 ماه از حضور این افراد در کادر فنی تیم ملی، معصومی و جوکار که فقط یک مرتبه آن‌هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان مربی تیم ملی حضور داشتند، از کار برکنار و بار دیگر علی‌اکبر دودانگه به جمع دستیاران خادم اضافه شد.
 امیر توکلیان نیز هر چند به کادر فنی بزرگسالان اضافه نشد اما سمت بسیار مهم مدیر تیم های ملی رده‌های پایه را در اختیار گرفت.
حال این سوال مطرح است اگر مبنای برکناری این مربیان، ناکارآمدی فنی و یا پوست اندازی در کادر فنی تیم ملی بوده، چرا این افراد در فاصله ای بسیار کوتاه و در آستانه رقابت های بسیار مهم  بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی به کار بازگردانده شده‌اند و  از سوی دیگر چرا فرصتی بیشتر به مربیانی همچون فردین معصومی و مسعود مصطفی جوکار داده نشده است و اگر دودانگه و توکلیان از نگاه فدراسیون نفرات قابلی بودند، چرا پس از مسابقات جهانی کنار گذاشته شدند.
مسعود مصطفی جوکار که فقط چند ماهی در تیم ملی بزرگسالان بود، در اینباره به خبرنگار ایسنا گفت: واقعا دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما من چند سالی است در رده‌های مختلف در خدمت فدراسیون هستم. حتما آقای خادم در این برهه از زمان صلاح دیده اند من نباشم و اکبر دودانگه به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.خادم سرمربی تیم ملی است و این اختیار را دارد که با هر کسی که صلاح می‌داند کار کند و من هم گلایه یا اعتراضی ندارم. او همیشه به من لطف داشته و امیدوارم باز هم بتوانم در هر جایی که صلاح باشد به کشتی کمک کنم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با او یا فردین معصومی پیش از این تصمیم‌گیری شده بود یا خیر اظهار کرد: با من صحبتی در اینباره نشده بود و فردین معصومی نیز از دلایل این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.
اما ابراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفتگو با ایسنا، درباره علت این تصمیم و موضع شورای فنی اظهار کرد: به هر حال این سوال را باید از سرمربی تیم ملی بپرسید چرا که او مختار است نفرات مورد نظرش را برای کار انتخاب کند.این موضوع از اختیارات سرمربی تیم ملی است و برای اینکه بتواند کار را به بهترین شکل جلو ببرد طبیعی است با افرادی که راحت تر است کار کند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۴۴۱۶ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم

به گزارش جماران؛ در گفتگوی تلفنی امروز پنج شنبه مارگوس تاساکانا وزیر امور خارجه استونی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و احولات منطقه ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفتگو با اشاره به وجود فرصت ها و ظرفیت های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین تاکید کرد: عمق فاجعه نسل کشی و جنایات صهیونیست ها در غزه می طلبد که تمامی کشورها برای برقراری آتش بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسراییل در غزه تلاش کنند. 

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضایی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است. 

مارگوس تاساکانا وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد. 

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران های منطقه ای، خواستار همکاری همه کشورها برای توقف جنگ‌ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده استونی را آزاد کرد
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور