Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت‌اللهی در مورد آخرین شرایط تیم ملی گفت: کار تیم ملی به تازگی آغاز شده و روز گذشته اولین جلسه‌ای بود که تمام تیم در کنار هم تمرین کردند. یک اردوی خوب در ترکیه داریم و طبق برنامه دو دیدار تدارکاتی پیش از حضور در روسیه برگزار می‌کنیم تا خودمان را صددرصد بیشتر آماده جام جهانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه چقدر حسرت می‌خورد که به دلیل محرومیت در اولین بازی تیم ملی حضور نخواهد داشت،گفت: آنقدر حسرت بزرگی است که نمی‌توانم آن را بیان کنم. امیدوارم نه تنها در بازی اول بلکه در سایر دیدارها هم تیم ملی در جام جهانی سربلند باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال در مورد اینکه شرایط تیم ملی را چطور می‌بیند و آیا می توانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم یا خیر، گفت: شرایط را باید از کی‌روش و کادر فنی بپرسید. نفرات تیم ملی دیر اضافه شدند. ما روز جمعه تنها یک جلسه تمرین کردیم و این کار را سخت کرده بود چرا که بیشتر بازیکنان به خاطر سفرهایی که داشتند، خسته بودند. با این وجود، اردویی در پیش رویمان است و باید برای جام جهانی آماده شویم. صددرصد برای پرچم و سربلندی تیم ایران در جام جهانی می‌جنگیم.

اظهارات عزت اللهی درباره شرایط تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | همه حسرت زندگی مرا می‌خورند اما نمی‌دانند من و خانواده‌ام چقدر سخت تلاش می‌کنیم

چند سال قبل، در یک شب بارانی دو آلمانی که راه شان را گم کرده بودند، اتفاقی در خانه ی عباس را می زنند و از آن به بعد ، سرنوشت عباس تغییر می کند و خانه اش به ششمین جاذبه ی گردشگری ایران برای توریست های خارجی تبدیل می شود.
در چهارمین قسمت از زندگی عباس می بینید عباس چطور جوایز میلیون دلاری غذای ارگانیک، کیفیت، عشایر و مهمان پذیری جهان را برده است و دیدگاه دخترش که از کودکی لیدر خانه اش بوده، نسبت به این کار چطور است.
کاری از مریم نوابی نژاد
برای مشاهده این قسمت در صفحه یوتیوب کلیک کنید .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904442

دیگر خبرها

  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • ببینید | همه حسرت زندگی مرا می‌خورند اما نمی‌دانند من و خانواده‌ام چقدر سخت تلاش می‌کنیم
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون