Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی شامی زنجانی، دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال درباره ویژگی‌های این رویداد علمی حرفه ای گفت: جایزه ملی تحول دیجیتال در سه محور زبدگی دیجیتال (Digital Mastery)، نوآوری دیجیتال (Digital Innovation) و رهبری دیجیتال (Digital Leadership) برگزار می شود، در محور زبدگی دیجیتال، بلوغ دیجیتال سازمان شرکت‌کننده در جایزه، ارزیابی خواهد شد، زبدگی دیجیتال، میزان مطلوبی از بلوغ دیجیتال است که در آن، سازمان با محوریت فناوری‌های دیجیتال، به سطح قابل توجهی از عملکرد، تجربه جذاب مشتری و در نهایت سودآوری دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامی زنجانی افزود: در حوزه نوآوری دیجیتال، ابتکار و پروژه دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان شرکت کننده در جایزه، از منظر نوآوری ارزیابی خواهد شد.

دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال در تشریح محور سوم، خاطرنشان کرد: در محور رهبری دیجیتال، رهبر دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان شرکتکننده در جایزه، ارزیابی خواهد شد، رهبر کاندیدا شده باید نقش برجسته‌ای در فرایند تحول دیجیتال و رشد مبتنی بر ابتکارات دیجیتال سازمان خود ایفا کرده باشد.

وی عنوان کرد: از اهداف این جایزه می‌توان به افزایش آگاهی و بینش در بدنه مدیریتی سازمان‌های کشور در خصوص اهمیت و جایگاه تحول دیجیتال، بهبود و ارتقای فرهنگ ارزش‌آفرینی دیجیتال در فضای کسب ‌وکار کشور، تشویق سازمان‌ها به انجام فرایند خودارزیابی دیجیتال و شناسایی نقاط ضعف و فرصت‌های بهبود خود در زمینه تحول دیجیتال، ارزیابی بلوغ دیجیتال شرکت‌کنندگان و شناسایی نقاط ضعف، قوت و فرصتهای دیجیتال توسط داوران خبره و ارائه گزارش بازخورد به سازمان‌ها در راستای بهبود وضعیت تحول دیجیتال آنها و همچنین شناسایی و معرفی سازمان‌های پیشرو کشور در حوزه تحول دیجیتال اشاره کرد.

دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال افزود: در دو دوره گذشته جایزه که با حضور چشمگیر بیش از 35 سازمان معتبر و صاحب‌نام کشور برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد، برای تمام سازمان‌های شرکتکننده در جایزه، پیش از ارزیابی، کارگاه آموزشی تحول دیجیتال برگزار شد، همچنین به هریک از سازمان‎ها پس از ارزیابی، گزارش بازخورد اختصاصی به صورت تفصیلی ارائه شد تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده در این گزارش، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طراحی و طی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال با رویکرد 20200 امسال برگزار خواهد شد. مدل 20200، بلوغ دیجیتال سازمان ها را با توجه به مولفه های بیستگانه تحول دیجیتال و با بهره‎گیری از 200 شاخص عملیاتی، به صورت دقیقی ارزیابی می‎کند و هریک از سازمان ها با توجه به نمره ارزیابی خود در یکی از سطوح پنجگانه بلوغ دیجیتال قرار می گیرند و گواهینامه سطح دیجیتال خود را دریافت خواهند کرد.

 شامی زنجانی تصریح کرد: سطوح پنجگانه بلوغ دیجیتال در مدل 20200 عبارتند از مبتدی دیجیتال، جوینده دیجیتال، رهسپار دیجیتال، حرفهای دیجیتال و زبده دیجیتال که همانطور که اشاره شد، سازمان ها باتوجه به نمره ارزیابی خود در یکی از این سطوح قرار خواهند گرفت.

وی افزود: لازم به ذکر است که برای اولین بار در سطح کشور از این مدل جامع برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها استفاده می شود و هریک از سازمانهای شرکت کننده قادر خواهند بود که با آگاهی از سطح بلوغ دیجیتال خود، برای رشد و ارتقا در این حوزه برنامه ریزی کنند، در این مدل علاوه بر ارزیابی بلوغ دیجیتال، نقاط قوت و ضعف هریک از سازمان ها در حوزه دیجیتال شناسایی می شود و این مورد اولین گام برای ترسیم نقشه راه تحول دیجیتال آنها خواهد بود، همچنین در این دوره از جایزه ملی تحول دیجیتال آموزش های جامعی برای سازمان های شرکت کننده در نظر گرفته شده است که با آمادگی کامل مورد ارزیابی دیجیتال قرار بگیرند و پس از ارزیابی نیز گزارش بازخورد جامعی با رویکرد 20200 به هریک ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمانبندی و شرایط جایزه می‎توانید به پایگاه اینترنتی جایزه ملی تحول دیجیتال مراجعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ترویج تئاتر دینی و مذهبی، تکریم پیر غلامان، صیانت از نمایش‌های بومی و ملی، تأثیر عاشورا بر فرهنگ اسلامی ایرانی، ترویج روحیه مقاومت، ترویج نهضت قیام حسینی، تأثیر عاشورا بر سایر ملل و ادیان، تکریم حجاب و عفاف عاشورایی از ️اهداف است.

این سوگواره در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) برگزار می‌شود.

سوگواره در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی یا معین البکاء، بازیگری و تعزیه خوانی و نقالی، طراحی صحنه و فضا، لباس و موسیقی با اهدای تندیس و لوح تقدیر و وجه نقد به نفرات اول و اهدای لوح تقدیر و وجه نقد به نفرات دوم و سوم، تقدیر به عمل خواهد آورد.

آثار تا ۱۵ خرداد ماه جمع آوری و تا ۲۵ خرداد ماه بازبینی خواهد شد که شروع اجراهای عموم از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجراهای داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس

و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

مقررات جشنواره به شرح زیر است؛

-هرکارگردان می‌تواند در هر بخش یک اثر به دبیر خانه ارسال کند.

- اولویت پذیرش آثار توسط هیأت انتخاب جشنواره با نمایش‌هایی است که با توجه به موضوعات و اعتقادات شیعیان و نمایش‌های بومی منطقه و استان تولید شده و از هرگونه نگاه سطحی و شعاری به دور باشد.

- آثار شرکت کننده صرفاً اختصاص به نمایشنامه‌ها و طرح و ایده‌های ایرانی و نسخه‌ها و طومارهای قدیم و جدید دارد.

- طرح و ایده و متون اقتباسی منوط به ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر، نوع اقتباس و با اخذ مجوز از نویسنده، ایده پرداز، مترجم یا ناشر (به صورتی که حقوق صاحب اثر حفظ شود) خواهد بود و هنرمندان می‌توانند با رعایت این مهم در جشنواره حضور داشته باشند و در غیر اینصورت دبیرخانه می‌تواند در هر مرحله اثر مربوطه را حذف کند.

- آثار انتخابی توسط هیأت بازبینی می‌بایست قبل از حضور در روزهای داوری سه نوبت اجرا به تشخیص دبیر جشنواره در سطح شهر تبریز و یا شهرستان‌های تابعه داشته باشد.

-ستاد برگزاری سوگواره هیچگونه تعهدی نسبت به تأمین دکور، لباس و ابزار صحنه نخواهد داشت.

- بخش تعزیه و آئین‌های نمایشی این سوگواره مربوط به اجرای مجالس مربوط به سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان خواهد بود.

- کلیه متقاضیان حضور در سوگواره باید سه نسخه لوح فشرده تصویری اثر را به همراه مشخصات کامل و درخواست کتبی سرپرست یا کارگردان به دبیر خانه ارسال کنند

-ارائه مدارک لازم جهت حضور در سوگواره به منزله پذیرش تمامی شرایط حضور می‌باشد.

- چنانچه در هر مرحله از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای ذکرشده در این فراخوان مشاهده گردد، دبیر خانه نسبت به اخذ هرگونه تصمیمی مختار خواهد بود.

- آثار ارائه شده نباید در هیچ جشنواره یا سوگواره دیگری شرکت کرده باشد.

کد خبر 6097181

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد