Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک - مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: انتظار کادر فنی این بود که بازیکنان زودتر از اینها دور هم جمع می‌شدند، اما ما فقط با یکی دو جلسه تمرین به مصاف ازبکستان رفتیم.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا جهانبخش که فرصت همراهی تیم ملی را در بازی با ازبکستان را پیدا نکرد، در پایان مسابقه گفت: بازی در سطح خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بازیکنان ما دیر به اردوی تیم ملی اضافه شدند و شاید فقط یک یا دو جلسه تمرین با کل نفرات انجام شد و در این شرایط مقابل ازبکستان به میدان رفتیم. از طرفی کادر فنی برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بود و لیست تیم ملی هم باید اعلام می‌شد به این خاطر کی‌روش تصمیم گرفت بازیکنان را در این مسابقه محک بزند.

وی افزود: جدا از بازی باید به خاطر فضای خوبی که در ورزشگاه آزادی وجود داشت از مردم تشکر کرد. امیدوارم این روند حمایت تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ آماده‌سازی تیم ملی خوب پیش رفت یا نه؟ تصریح کرد: مهمترین مسئله جمع شدن زودتر تیم بود که کمک می‌کرد بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند، اما این اتفاق رخ نداد و دیدید در یکی دو روز اخیر بازیکنان تیم ملی دور هم جمع شدند. کادر فنی انتظار داشت که زودتر از اینها این اتفاق رخ دهد. در بازی امروز هم دیدید که 80 درصد از بازیکنان تیم ملی با همدیگر هماهنگی نداشتند و دلیلش هم دیر جمع شدن بازیکنان بود.

جهانبخش در خصوص اینکه آیا بازیکنان تیم ملی با استرس وارد جام جهانی خواهد شد، گفت: نگاه‌مان به بازی‌ها مثبت است، اگر چه در گروه بسیار سختی قرار داریم اما قطعا با آمادگی بهتری راهی مسابقات خواهیم شد. کار ما خیلی سخت است و حریفان در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کنند، اما ما هم سعی می‌کنیم در یک ماه باقی‌مانده خود را خیلی خوب آماده مسابقات کرده که ان‌شاء‌الله بتوانیم کیفیت خیلی خوبی در جام جهانی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا باید از این تیم ملی انتظار نتیجه گرفتن داشت یا نه؟ گفت: باید واقع‌بین بود. ما در گروه سختی قرار داریم اما قطعا تیم یکدل و متحدی داریم و هدف ما این است که از پرچم ایران دفاع کنیم. برای خوشحال کردن مردم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم، اما قطعاً بازی‌های سختی پیش روی تیم ملی است.

هافبک - مهاجم تیم ملی کشورمان در پایان درباره این که آیا واقعاً امید ازبکستان حریف تدارکاتی خوبی برای ایران بود یا نه؟ اظهار داشت: همین تیم امید ازبکستان قهرمان امیدهای آسیا شده بود و تیم خیلی خوب و با کیفیتی نشان داد، حتی وقتی بین بچه‌ها صحبت شد بیشتر نفرات اعتقاد داشتند در برخی موارد حتی تیم‌شان بهتر از تیم اصلی ازبکستان بود و فکر می‌کنم تیم ملی امروز محک خوبی خورد.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی اختصاصی تیم ملی علیرضا جهانبخش ازبکستان میکسدزون جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با جذب بازیکنان خارجی که به لحاظ فوتبالی و قیمتی به ما نزدیک هستند، توانستیم نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم کسب کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم و قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر، با وجود نمایش و فوتبال زیبایی که ارائه کردند، جایگاه مناسبی نسبت به فوتبال‌شان به دست نیاوردند. یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی که برای عدم نتیجه‌گیری وجود داشته است برمی‌گردد و مواردی که خارج از حوصله این جلسه است باعث شد که دو تیم نتوانند به جایگاه دلخواه‌شان برسند. 

پورموسوی: با انتخاب حیدری فردا دغدغه داوری نخواهیم داشت

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط، پتانسیل و امکانات خوبی که گل‌گهر سیرجان دارد می‌توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان حداقل می‌توانست رتبه تک رقمی کسب کند و بقای آسان‌تری در لیگ داشته باشد. ان‌شاءالله امیدواریم این اتفاقات در آینده بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به اهمیت بازی تیمش مقابل گل‌گهر تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است که بتوانیم در جدول مسابقات یک مقدار شرایط و جایگاه‌مان را بهتر کنیم. نکته دوم اینکه در بازی رفت هم فکر می‌کنم بازی زیبایی از هر دو تیم به نمایش گذاشته شد. ما دنبال این هستیم که این اتفاق در بازی فردا هم رقم بخورد. می‌دانیم که تیم گل‌گهر به لحاظ نفرات جزو تیم‌های خوب لیگ است. همچنین کادر فنی خوبی دارد که به لحاظ اخلاقی و فنی به آنها علاقه خاصی دارم. علی‌رغم اینکه با آنها ارتباطی ندارم، اما کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم فردا بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که کل نگاه‌ها به سیرجان باشد.

پورموسوی در واکنش به یادآوری این موضوع که جذب بازیکنان خارجی استقلال خوزستان در نیم‌فصل با رویکرد ابتدای فصل این تیم متفاوت بود و البته این بازیکنان روی نتایج آبی‌پوشان تأثیرگذار بودند، گفت: ما واقعاً به این دلیل که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت تیم‌مان استفاده کنیم. با اتفاقاتی که برای ما رقم خورد نتوانستیم نتایجی دلخواه را بگیریم، اما فکر می‌کنم یک ماه قبل از پایان نیم‌فصل اول ما وقتی با مدیریت باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که تیم باید تقویت شود سراغ بازیکنان خارجی رفتیم و ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بازیکنانی را که به لحاظ فوتبالی و قیمتی به ما نزدیک هستند، جذب کنیم. خدا را شکر نتایج خوبی رقم خورد و در نیم‌فصل دوم توانستیم تا اینجا کمی جبران کنیم. ان‌شاءالله در هفت هفته پایانی هم شرایط بهتر می‌شود.

وی درباره نحوه جذب بازیکنان خارجی نیز خاطر نشان کرد: دو بازیکن را خودم از نزدیک دیدم. یعنی خودم در عراق بودم و آسو (رستم) را آنجا انتخاب کردم. روی داستانبک ترسونوف هم شناخت خوبی داشتیم، نسبت به عملکردی که در کشورهای آسیایی مثل چین و کره یا همان پاختاکور داشت. دو بازیکن دیگر عثمان (اندونگ) و ساویو (روبرتو) نیز خیلی از آنها فیلم بازی نگاه کردیم. مدت این فیلم‌ها 90 دقیقه بود که توسط کادر فنی و مدیران باشگاه تأیید شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان در مورد غایبان تیمش مقابل گل‌گهر یادآور شد: داستانبک ترسونوف را فردا در اختیار نداریم. او با اخطاری که در بازی قبلی گرفت محروم شد و متأسفانه در بازی فردا نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود