Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان زیدان در آخرین بازی خود در این فصل لالیگا پیروزی دو گله را با تساوی عوض کردند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های ویارئال و رئال مادرید از هفته سی و هشتم لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا رئال فصل را با ۷۶ امتیاز و در رده سوم لالیگا به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لحظات حساس بازی 

دقیقه ۱۱: بیل با یک ضربه زیبا موفق شد روی ضربه آزاد ارسالی دروازه حریف را باز کند. 

دقیقه ۳۲: مارسلو روی پاس زیبای ایسکو در موقعیت خوبی قرار گرفت و سانتر زیبای به دهانه دروازه فرستاد که رونالدو موفق شد با ضربه سر آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۶۲: بنزما به جای رونالدو وارد زمین شد. 

دقیقه ۷۰: مارتینز که تازه به زمین آمده بود پس از جا گذاشتن واران با یک ضربه زیبا موفق شد اختلاف را کم کند. پسر زیدان که در این بازی در درون دروازه رئال قرار گرفته بود هم نتوانست مانع این شوت شود.

دقیقه ۸۵: کاستیلخو روی پاس خوب همبازی خودش و غفلت مدافعان رئال در دهانه دروازه صاحب توپ شد و توانست پس از عبور از لوکا زیدان گل تساوی بخش را بثمر برساند. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لالیگا ویارئال گزارش بازی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته سی‌ودوم لالیگا اسپانیا با برتری رئال مادرید به‌پایان رسید.

به خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا شامگاه _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

تیم فوتبال رئال مادرید در مهم‌ترین مسابقه باشگاهی فوتبال اروپا با یک بازگشت تماشایی بازی دو بر یک باخته برابر بارسلونا را با نتیجه سه بر دو برد، البته یکی از گل‌های بارسلونا توسط کمک داور ویدئویی پذیرفته نشد.

آندرئاس کریستنسن در دقیقه ۶ و فرمین لوپز مارین در دقیقه ۶۹ گل‌های بارسا را رقم زدند.

در مقابل وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۸، لوکاس واسکز در دقیقه ۷۳ و جود بلینگام در دقیقه ۱+۹۰ گل‌های رئال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا کد خبر 746780

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!