Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ویژه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تصویری از حضور وی با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و حمد بن عیسی شاه بحرین در ضیافت السیسی رئیس‌جمهور مصر را منتشر کرد، اما مشخص نیست این ضیافت کی برگزار شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، این تصویر بن‌سلمان و بن‌زاید را در لباس غیررسمی نشان می‌دهد؛ درحالی که السیسی نیز شلوار و پیراهن غیررسمی به تن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدر العساکر مشاور ویژه ولیعهد سعودی در توضیح این تصویر نوشت: تداوم دیداری دوستانه بین دوستان.. به‌میزبانی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در چند روز پیش".

العساکر در حالی این تصویر را منتشر کرد که پیش از این هیچ یک از رسانه‌های این چهار کشور خبر این ملاقات چهارنفره را ذکر نکرده بودند.

مصر کنار عربستان، امارات و بحرین از یک سال پیش کشور قطر را تحریم و روابط خود را با دوحه قطع کرده است.

این کشورها همچنین در ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی عربستان علیه یمن مشارکت دارند.

انتشار این عکس آن هم در فضای مجازی و غیررسمی بدون ذکر زمان  دقیق آن در حالی است که طی روزهای اخیر ابهامات زیادی درباره سرنوشت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مطرح شده است، با مراجعه به صفحه اول خبرگزاری رسمی عربستان که اخبار نشست‌ها و دیدارهای پادشاه و ولیعهد سعودی را منتشر می‌کنند، می‌بینیم که در صفحه مربوط به اخبار بن‌سلمان، آخرین خبر و عکسی که از وی وجود دارد مربوط به 24 آوریل (یعنی سه روز پس از حادثه الخزامی) است و از آن تاریخ به بعد دیگر هیچ خبری از بن‌سلمان در صفحه رسمی وی در خبرگزاری رسمی سعودی منتشر نشده است تا بر ابهامات مربوط به سرنوشت وی بیفزاید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عربستان محمد بن سلمان ولیعهد سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات