Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@12:43:09 GMT

ژاوی: اینیستا بازیکن خاصی است +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۵۰۷۰

ژاوی: اینیستا بازیکن خاصی است +عکس

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا به تمجید از آندرس اینیستا پرداخت و او را بازیکنی خاص دانست.

ورزش سه: اینیستا ۳۴ ساله، فردا آخرین بازی اش را برای بارسلونا انجام خواهد داد. او در بارسا ۹ قهرمانی لالیگا، ۶ قهرمانی کوپا دل ری و ۴ قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آورده است. حال هم تیمی سابقش، تقدیر ویژه‌ای از او به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی گفت:" باقی بازیکنان در بارسلونا خواهند ماند و به کسب پیروزی ادامه خواهند داد. مشخص است که بارسلونا ادامه خواهد داد، ولی بازیکنانی مثل اینیستا، بازیکنان خاصی هستند. اینیستا یک الگو است، هم از لحاظ فوتبالی و هم شخصیتی. "

اینیستا در این فصل ۴۳ بازی برای تیمش انجام داده و توانسته با هدایت والورده، دو گانه را بالای سر ببرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QDf

منبع: فردا

کلیدواژه: ژاوی بازیکن بارسلونا اینیستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ فرصت بزرگ برای شلیک تیر خلاص

سومین و آخرین اپیزود از ال‌کلاسیکوهای فصل 24-2023 در سانتیاگو برنابئو اکران می‌شود.

طرفداری | رئال مادرید میزبان بارسلونا است. 

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. با توجه به فاصله 8 امتیازی رئال با بارسا، در صورت پیروزی تیم کارلو آنچلوتی در جدال خانگی فردا می‌توان تا حد بسیار زیادی پرونده لالیگای امسال را با قهرمانی شماره 36 مادریدی‌ها مختومه اعلام کرد، اما اگر آبی‌واناری‌ها سانتیاگو برنابئو را با برد ترک کنند، تنور مسابقات لالیگا در ماه پایانی بار دیگر داغ خواهد شد. در ادامه نگاهی به شرایط رئال مادرید و بارسلونا پیش از این تقابل همیشه‌جذاب، ترکیب احتمالی و نکات آماری دو تیم انداخته‌ایم.

رئال مادرید؛ انرژی مضاعف پس از شب رویایی در اتحاد

رئال مادرید در حالی به استقبال بارسلونا می‌رود که از جدال سخت و دشوار با منچسترسیتی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سربلند به اسپانیا بازگشته و به همین خاطر با انرژی و روحیه‌ای مضاعف از بارسلونا پذیرایی می‌کند. ال‌کلاسیکوی فردا برای تیم کارلو آنچلوتی به این دلیل حائز اهمیت است که در صورت برد بزرگ‌ترین گام را برای قهرمانی لالیگا برمی‌دارد و با خیالی راحت و آسوده برای تقابل‌های اروپایی آماده می‌شود. 

رئال مادرید به جز دو غایب بزرگ و همیشگی به نام‌های تیبو کورتوا و داوید آلابا که مصدومیت از ابتدای فصل گریبان آن‌ها را گرفته، محروم یا مصدوم دیگری برای مصاف با بارسلونا ندارد، البته که این احتمال وجود دارد لوس‌بلانکوس به دلیل فشردگی مسابقات، با یکی دو تغییر نسبت به بازی با منچسترسیتی ال کلاسیکو را آغاز کند. رئال مادرید در هر دو ال‌کلاسیکوی فصل 24-2023 به پیروزی رسیده و فردا فرصت این را دارد رقابت‌ها را با رکورد 100 درصد پیروزی در ال‌کلاسیکوها به پایان برساند.

وینیسیوس بار دیگر برگ برنده رئال مادرید می‌شود؟ بارسلونا؛ آخرین تلاش‌ها برای تنها جام فصل

یک اخراج بدموقع، سرنوشت بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا را 180 درجه تغییر داد. اگر کارت قرمز رونالد آرائوخو کمر تیم ژاوی را نمی‌شکست، احتمالاً آبی‌واناری‌ها مثل رئال مادرید دیگر تیم اسپانیایی حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تشکیل می‌دادند و با حالی خوش به مادرید سفر می‌کردند. اکنون بارسا باید در قلمرو رقیب سنتی، آخرین تلاش‌ها را برای فتح تنها جام باقی‌مانده فصل انجام دهد و با کاهش اختلاف با رئال مادرید، به امیدهای خود برای تکرار قهرمانی بی‌افزاید. 

همانند رئال مادرید، بارسلونا نیز با دو غایب به مصاف رئال مادرید می‌رود. تنها الخاندرو بالده و گاوی، دو ستاره جوان بارسا به صورت قطعی شرایط همراهی تیم ژاوی را ندارند و دیگر بازیکنان از آمادگی لازم برای حضور در ال‌کلاسیکو برخودارند. 

ستاره این روزهای بارسلونا امیدوار به درخشش در آسمان برنابئو اطلاعات بازی رئال مادرید و بارسلونا روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 21 آوریل 2024 | 3 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت: 22:30 به وقت تهران تورنمنت: هفته سی‌ودوم لالیگا - فصل 24-2023 ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو (مادرید) داور: سزار سوتو گرادو  ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا رئال مادرید (2-4-4): لونین | وازکز، رودیگر، شوامنی، مندی | والورده، کاماوینگا، کروس، رودریگو | وینیسیوس و بلینگام بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | آرائوخو، کونده، کوبارسی، کانسلو | کریستنسن، دی یونگ، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی و رافینیا نشست خبری بازی و اخبار مرتبط آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ، رئال مادرید را حذف کند پیش‌بینی لامین یامال؛ بارسلونا 3-1 رئال مادرید را می‌برد / عکس گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا

پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم

غایبان رئال مادرید و بارسلونا رئال مادرید: تیبو کورتوا و داوید آلابا (مصدوم) بارسلونا: الخاندرو بالده و گاوی (مصدوم) 5 تقابل اخیر رئال مادرید و بارسلونا

 

فرم دو تیم در 5 بازی گذشته

جدول لالیگا

نکات آماری  رئال مادرید و بارسلونا تا کنون 256 بار در چارچوب رقابت‌های مختلف به مصاف هم رفته‌اند که سهم رئال مادرید 105 پیروزی بوده و بارسلونا نیز در 100 بازی به برتری رسیده‌است (51 تساوی). رئال مادرید در تاریخ ال‌کلاسیکوها 433 گل وارد دروازه بارسلونا کرده و از طرفی 417 بار دروازه خود را بازشده دیده‌است. کارلو آنچلوتی و ژاوی هرناندز تا کنون در 9 ال‌کلاسیکو در رقابت‌های گوناگون به مصاف هم رفته‌اند که سهم کارلتو 5 و سهم ژاوی 4 برد بوده است. به بیان دیگر، نتایج دیدارهای رئال مادرید - بارسلونا از زمان تقابل‌های آنچلوتی و ژاوی (از ژانویه 2022) هیچ‌گاه به تساوی ختم نشده‌است. پرگل‌ترین پیروزی کارلو آنچلوتی مقابل ژاوی به برد 4-0 در بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل ری فصل 23-2022 بازمی‌گردد. در عین حال، بهترین نتیجه ژاوی در جدال با آنچلوتی نیز پیروزی 4-0 در دیدار برگشت لالیگای فصل 22-2021 است. رئال مادرید تا کنون 127 بار از بارسلونا میزبانی کرده که 71 پیروزی و 32 شکست حاصل کار کهکشانی‌ها در تاریخ لالیگا بوده‌است. بارسلونا در 6 رویارویی از 10 رویارویی قبلی خود با رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو را پیروز شده‌است. از آخرین شکست رئال مادرید در خانه بیش از یک سال می‌گذرد. آخرین باخت کهکشانی‌ها در سانتیاگو برنابئو به آوریل 2023 (شکست 3-2 مقابل ویارئال) بازمی‌گردد. شرح نتایج جدال‌های آنچلوتی و ژاوی در ال‌کلاسیکوها
شماره تاریخ چارچوب رقابت نتیجه
1 12 ژانویه 2022 نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا 2022 بارسلونا 2-3 رئال مادرید
2 20 مارس 2022 هفته بیست‌ونهم لالیگا - فصل 22-2021 رئال مادرید 0-4 بارسلونا
3 16 اکتبر 2022 هفته نهم لالیگا - فصل 23-2022 رئال مادرید 3-1 بارسلونا
4 15 ژانویه 2023 فینال سوپرجام اسپانیا 2023  رئال مادرید 1-3 بارسلونا
5 2 مارس 2023 دیدار رفت نیمه‌نهایی کوپا دل ری - فصل 23-2022 رئال مادرید 0-1 بارسلونا
6 19 مارس 2023 هفته بیست‌وششم لالیگا - فصل 23-2022 بارسلونا 2-1 رئال مادرید
7 5 آوریل 2023 دیدار برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل ری - فصل 23-2022 بارسلونا 0-4 رئال مادرید
8 28 اکتبر 2023 هفته یازدهم لالیگا - فصل 24-2023 بارسلونا 1-2 رئال مادرید
9 14 ژانویه 2024 فینال سوپرجام اسپانیا 2024 رئال مادرید 4-1 بارسلونا

پیش‌بینی

هواسکورد: رئال مادرید 2-2 بارسلونا

طرفداری: رئال مادرید 2-1 بارسلونا

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ فرصت بزرگ برای شلیک تیر خلاص