Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@09:58:35 GMT

ورزشگاه آزادی غرق در نور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۵۱۸۲

ورزشگاه آزادی غرق در نور

به گزارش پارس نیوز، 

در این مراسم که هدایت شده بود، با بهره مندی از افراد با تجربه صحنه های زیبایی در آسمان ورزشگاه آزادی تهران خلق شد و این مکان را غرق در نور کرد.

همچنین تعدادی از هواداران تیم ملی با پرچم های ایران در ورزشگاه آزادی دور زدند.

سرودهای حمایتی از تیم ملی فضای ورزشگاه آزادی را در برگرفته و هوادارانی که برای جشن خداحافظی این تیم در ورزشگاه حاضر شده اند با دوربین های خود در حال ثبت این وقایع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال که از نزدیک این دیدار را به تماشا نشسته بود در پایان مسابقه با «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای دقایقی به صورت اختصاصی گفت وگو کرد.

بیش از 15 هزار هوادار از نزدیک در ورزشگاه آزادی حاضر بودند و در این مراسم شرکت داشتند. بازیکنان تیم ملی نیز به ابراز احساسات هواداران به گرمی پاسخ داده و آنان را همراهی کردند.

این مراسم همچنان در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.

رقابت های جام جهانی 2018 از تاریخ 24 خرداد تا 24 تیر ماه سالجاری به میزبانی روسیه و در 11 شهر این کشور برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات در گروه دوم با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و دیدارهای خود برابر این تیم ها را به ترتیب در روزهای 25 خرداد، 30 خرداد و 4 تیرماه برگزار می کند.

با احتساب این دوره، تیم ملی فوتبال کشورمان تاکنون 5 بار در رقابت های جام جهانی حضور داشته است.

انتهای پیام /

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زیبایی ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران دوربین فدراسیون فوتبال سرمربی تیم فوتبال جام جهانی روسیه اسپانیا پرتغال تیم ملی فوتبال رقابت های جام جهانی اسپانیا بازی پرتغال زیبایی ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت

به گزارش همشهری آنلاین، محوطه اطراف زمین چمن ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران مملو از سبدهای گل شده و قرار است یکی از بزرگترین سفره‌های افطار و تجمع‌های قرآنی در این مکان تا ساعتی دیگر برگزار شود.

توزیع ۱۵۰ هزار پک افطار برای پذیرایی از مهمانان بزرگترین محفل قرآنی ایران در ورزشگاه آزادی از جمله برنامه‌های این محفل است.

این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ ساز قرآن کریم برگزار می‌شود.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان به منظور تسهیل در رفت و آمد از پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در اطراف ورزشگاه استفاده کرده و از توقف در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.

سرهنگ مومنی کرد: به منظور کاهش ترافیک، سایر رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری استفاده کنند.

او ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد، در سمت شمال، شرق و غرب ورزشگاه نیز پارکینگ‌هایی پیش بینی شده تا شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

سرهنگ مومنی اضافه کرد: همچنین شهروندان می‌توانند از شبکه حمل و نقل عمومی از جمله متروی ایستگاه ورزشگاه آزادی برای شرکت در این مراسم استفاده کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده همچنین شبکه حمل و نقل عمومی، وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها، خبر داد.

براین اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که ساعت ۱۵:۳۰ امروز در استادیوم بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود، با تخصیص ناوگان ویژه نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند.

همچنین با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی انجام شده، تعدادی مینی‌بوس در محل برگزاری مراسم مستقر خواهند شد تا نسبت به تسهیل تردد شرکت کنندگان در محدوده استادیوم اقدام کنند.

همچنین در پایان مراسم، ناوگان اتوبوسرانی، شرکت‌کنندگان را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه منتقل خواهند کرد.

کد خبر 840819 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • محکومیت جنایات اسرائیل در مراسم قرآنی محفل در ورزشگاه آزادی تهران
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • تمهیدات ترافیکی مراسم امام حسنی‌ها (ع) در ورزشگاه آزادی اعلام شد
  • اعلام تمهیدات ترافیکی مراسم امام حسنی‌ها (ع) در ورزشگاه آزادی