Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:32:15 GMT

تکمیل ۳ گانه الدحیل با قهرمانی در جام امیر قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۵۳۱۱

الدحیل با پیروزی ۲ بر یک مقابل الریان قهرمان جام امیر قطر شد تا سه گانه فصل ۱۸-۲۰۱۷ را تکمیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال جام امیر قطر تیم‌های الدحیل و الریان از ساعت ۲۳:۴۵ شنبه شب در استادیوم خلیفه الدولی مقابل هم قرار گرفتند.

 

الدحیل که فصل فوق‌العاده‌ای با قهرمانی در لیگ ستارگان و جام ستارگان قطر پشت سر گذاشته بود، برای رسیدن به سومین جام در این فصل تلاش می‌کرد که موفق شد نیمه اول دیدار امشب برابر الریان را هم با تک گل کریم بوضیاف در دقیقه ۳۴ با برتری تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سباستین سوریا در دقیقه ۶۹ برای الریان گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند، اما الدحیل نتیجه فینال جام ستارگان قطر برابر السد را در جام امیر قطر دوباره تکرار کرد و در دقیقه ۸۰ توسط یوسف العربی به گل رسید تا الریان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

 

الدحیل قطر با برتری مقابل الریان توانست سومین جام را در فصل ۱۸-۲۰۱۷ کسب کند و تبدیل به نخستین تیم آسیایی شود که امسال سه گانه مسابقات داخلی را به دست آورده است.

 

علاوه بر نتایج درخشان الدحیل در رقابت‌های داخلی فوتبال قطر، آنها در لیگ قهرمانان آسیا نیز فوق‌العاده ظاهر شدند و در ۶ بازی دور گروهی و دو مسابقه مرحله یک هشتم نهایی به برتری رسیده‌اند.

 

قطر الدحیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم