Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:57:28 GMT

غیررسمی؛ زنوزی مالک تراکتورسازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۵۳۶۰

غیررسمی؛ زنوزی مالک تراکتورسازی شد

طبق اخبار رسمی پرونده خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی با پذیرش درخواست محمدرضا زنوزی بسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مدت زمان یک هفته ای مزایده باشگاه تراکتورسازی به پایان رسید. با پایان مهلت یاد شده، سه درخواست برای بررسی به دست مسئولین مربوطه رسید که مهمترین درخواست مربوط به محمدرضا زنوزی، مالک فعلی باشگاه های گسترش فولاد و ماشین سازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات بدست آمده از منابع موثق پیشنهاد زنوزی برای خرید باشگاه تراکتورسازی مورد قبول واقع شده و اقدامات مربوط به واگذاری تا روز دوشنبه انجام خواهد شد.

محمدرضا زنوزی در حالی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را به دست خواهد گرفت که هواداران این تیم سال هاست درخواست خصوصی شدن تیم شان را داشتند و به نظر می رسد که این اتفاق سرانجام در حال رخ دادن است. 

لازم به ذکر است که تبریک های برخی از نزدیکان زنوزی در فضای مجازی نیز نشان از قطعی شدن موضوع یاد شده دارد.

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!

به گزارش "ورزش سه"، ویژگی جالب تیم مهدی تارتار این است که بیشتر گل‌های این تیم را مهاجمان آن به ثمر می‌رسانند؛ از محمدرضا سلیمانی که در نیم فصل دوم عملکردی درخشان داشته تا رضا جعفری که با تغییر تیم از نساجی به ملوان جزو برترین بازیکنان لیگ برتر ایران شده است.

در بازی با استقلال خوزستان قرعه به نام رضا جعفری افتاد تا بعد از گل سه امتیازی به ذوب آهن، این بار در خوزستان خودی نشان بدهد و دروازه حریف را باز کند اما برای او افسوس بزرگ این بود که گلش سه امتیاز مهم را برای ملوان به همراه نیاورد.

این فصل رضا جعفری 8 گل به ثمر رسانده و محمدرضا سلیمانی با 7 گل در تعقیب اوست. این موقعیت تنها متعلق به تیم سپاهان است که شهریار مغانلو و رضا اسدی را در خود دارد و پس از آن گلزن‌ترین مهاجمان لیگ برتر در تیم ملوان دیده می‌شوند؛ شاید ابتدای فصل هیچکسی این پیشبینی را از وضعیت خط حمله تیم مهدی تارتار نداشت.

هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و این دو مهاجم برای بهبود شرایط تیمشان و همچنین شاید گرفتن پیشنهادات بهتر، انگیزه خود را برای دو رقمی کردن تعداد گل‌ها حفظ خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)