Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@01:10:09 GMT

تشکیل کمپین ضد سعودی علیه بن سلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۶۲۱۴

رئیس سابق اطلاعات عربستان دیروزجمعه طی سخنانی در جمع تجار و بازرگانان سعودی اعلام کرد که پروپاگاندای شدیدی علیه عربستان و مسئولان آن از جمله محمد بن سلمان، راه افتاده است که از چند جهت قابل بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری الوئام، او گفت که بن سلمان، ولی عهد سعودی اخیرا به چند کشور مانند مصر، انگلیس، آمریکا و فرانسه سفر کرده بود که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و همزمان، کمپین‌های تبلیغاتی شدید علیه عربستان و شخص بن سلمان از سوی طرف‌های مختلف که همیشه دشمن کشور ما بودند، شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی فیصل افزود: جهت اول تشکیل این کمپین، ریشه در تفکر راست‌گرا‌های تندرو و چپ‌گرا‌ها دارد که این از تناقضات امور است که دو جریان چب و راست به کشور عناد می‌ورزند و تفکرات و گرایشات آن‌ها در هر صورتی غیر قابل قبول و محکوم است.

رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی سعودی تصریح کرد: تشکیل این کمپین از جهت دوم به «جریان صهیونیستی» بر می‌گردد؛ «چون عربستان از زمان تاسیس آن و قبل از تشکیل اسرائیل، مورد هدف صهیونیست‌ها بود.»

او گفت که جهت سوم این مساله، به ایران بر می‌گردد که از زمان انقلاب به دنبال خصومت با رژیم سعودی بوده است.

ترکی فیصل تاکید کرد که همه این جهت‌ها سر عناد با کشور ما دارند و ما چاره‎ای به جزء مقابله و شکست آن نداریم و تنها راه مقابله، تحرک دسته‌جمعی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمپین ضد سعودی بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه