Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: باید چاره‌اندیشی کرد و نگذاریم پوسیده شوند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: متولیان امر برای جذب سرمایه گذاری و راه اندازی 200 واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال دغدغه داشته باشند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح ضرورت‌های استفاده از کالاهای داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی عنوان کرد: فرمانداران موظف بوده در زمینه خرید کالای مصرفی، واسطه‌ای و سرمایه‌ای ادارات دولتی نظارت کامل داشته باشند و هرگونه خرید کالای خارجی جز اینکه مشابه داخلی نباشد، ممنوع است.

احمدی ابراز کرد: رشد متوازن استان زمانی اتفاق می‌افتد که تمام مردم از مواهب بهره‌مند بوده و در برنامه‌ریزی مدیران و متولیان امر برنامه‌ریزی و توسعه به همه نقاط فرصت داده شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در صدرو مجوزهای سرمایه‌گذاران شد و افزود: هرگونه مانع تراشی بدون استناد قانونی و دیده شدن منافع مردم مذموم بوده و با مدیر خاطی به صورت قاطع برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م/ش

R41452/P1361/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم