Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:40:24 GMT

بهره مندی 11828مددجوی زنجانی از خدمات موردی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۶۵۰۹

بهره مندی 11828مددجوی زنجانی از خدمات موردی

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از خدمات موردی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاددر سال گذشته ارائه کرد.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز شناسایی‌شده در بین جامعه هدف این نهاد شکل‌گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به آن‌ها عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت به‌منظور رفع نیازهای فوری و ضروری جامعه هدف در قالب خدمات موردی تعریف‌شده است، افزود: در سال گذشته به یازده هزار و 828 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب خدمات موردی خدمت‌رسانی شده است.

صفری ادامه داد: در قالب خدمات موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از یک میلیاردو283 میلیون تومان در سال گذشته از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیشترین خدمات موردی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این استان را در سال گذشته در حوزه معیشت و تأمین مایحتاج اولیه زندگی بوده است، گفت: از مجموع خدمات موردی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته 325 میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین معیشت و نیازهای اولیه زندگی دو هزار و 752مددجوی زنجانی پرداخت‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین به‌منظور تأمین لوازم منزل هزارو482مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته245 میلیون تومان هزینه شده است.

صفری با اشاره به اینکه 799 نیازمند درسال گذشته از خدمات موردی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند شده‌اند، افزود: به‌منظور فراهم شدن زمینه بازگشت افراد نیازمند درراه مانده در قالب ابن سبیل 38میلیون تومان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه سایر خدمات موردی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند در سال 96 در بخش‌های درمان، تحصیل، مسکن، ازدواج و اشتغال اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز بیش از 292میلیون تومان نیز در قالب خدمات موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال96 پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات موردی کمیته امداد در قالب خدمات تک خدمتی و چند خدمتی نیز به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه بر اساس نوع نیاز و استحقاق آن‌ها در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود، ادامه داد: دوهزارو62نیازمند غیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در سال گذشته از خدمات موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد مدیرکل خدمات موردی 11828مددجوی زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد

وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت که بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارد.

به گزارش ایسنا، رسول کوهیایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام کرده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است و با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است، با درخواست دادگستری کل استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه و رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه داد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد، مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

کوهپایه زاده ضمن تشکر از قوه قضاییه و رهبری گفت: این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت و صداقت و صحت در تصمیمات و قول‌های دستگاه قضایی است. برخلاف برخی ادعا‌ها نهایتا هم اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نطر قرار گرفت و احقاق شد.

وی افزود: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش بر این امر بود که حقوق قانونی موکل مورد توجه قرار گیرد و پس از ۱۰ سال حضور در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهدیم.

کوهپایه زاده در پایان گفت: در تاریخ دستگاه قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گیرد مرهون عدالت خواهی و تدبیر و صلابت و اهتمام و ژرف اندیشی شخص رییس قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا امروز با نظارت و ارشاد و جلوگیری از کج روی‌ها و ارائه طریق هم مانع از تضییع حرمت خون انسان شدند و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد و یقینا اجر این ثواب عظیم نزد خداوند محفوظ است.

دیگر خبرها

  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر