Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:49:02 GMT

آلمانی‌ها دیگر آمریکا را شریک قابل اعتمادی نمی‌دانند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۶۸۰۳

آلمانی‌ها دیگر آمریکا را شریک قابل اعتمادی نمی‌دانند

به گزارش پارس نیوز، 

نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اعتماد شهروندان آلمانی به آمریکا به شدت کاهش پیدا کرده است.

این نظر سنجی که به سفارش "زد دی اف" آلمان و "تاگس اشپیگل" انجام شده است نشان می دهد که برای 82 درصد شهروندان آلمانی و در بین اکثریت طرفداران همه احزاب این کشور آمریکا برای آلمان شریک مطمئن و قابل اعتمادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران بقیه امضا کنندگان این توافق می خواهند به آن پایبند باشند. حدود دو سوم شهروندان آلمانی (65 درصد) بر این عقیده اند که این روند موفقیت آمیز خواهد بود و 28 درصد شهروندان هم به این مسئله مشکوک هستند.

نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که در مجموع 94 درصد شهروندان آلمانی حضور قاطعانه تر اتحادیه اروپا در مسائل سیاست خارجی را بسیار مهم و یا مهم ارزیابی می کنند.

نتایج این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که شهروندان آلمانی از درخواست حزب سوسیال مسیحی برای در پیش گرفتن سیاست سختگیرانه تر در قبال پناهندگان حمایت می کنند. 63 درصد شهروندان از این رویکرد حزب سوسیال مسیحی حمایت می کنند و 32 درصد آن را رد می کنند. بخصوص موافقت در این باره در بین طرفداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان بالا است و 85 درصد طرفداران این حزب از این رویکرد حمایت می کنند.

همچنین اکثر طرفداران اتحادیه احزاب متحد مسیحی (68 درصد) و حزب لیبرال دموکرات ( 69 درصد) و همچنین 50 درصد طرفداران حزب سوسیال دموکرات و 64 درصد طرفداران حزب چپ  هم در این مسئله از حزب سوسیال مسیحی حمایت می کنند. تنها اکثر طرفداران حزب سبز آلمان ( 64 درصد) مخالف رویکرد سختگیرانه تر در قبال پناهندگان هستند.

نتایج این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که اگر یکشنبه آینده انتخابات پارلمانی در آلمان برگزار شود، اتحادیه احزاب متحد مسیحی بدون تغییر 34 درصد و حزب سوسیال دموکرات هم 20 درصد آراء شهروندان را کسب می کند. حزب افراطی جایگزینی برای آلمان هم با یک درصد افزایش 14 درصد آراء شهروندان را کسب می کند. حزب لیبرال دموکرات هم 8 درصد، چپ ها 9 درصد و سبزها هم 10 درصد آراء شهروندان را به دست می آورند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان ایران اتحادیه اروپا سیاست خارجی پناهندگان انتخابات آلمان پارس آمریکا نظرسنجی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک توسط نفر پیاده ساخت ایالات متحده آمریکا است که توسط پیاده نظام قابل حمل و استفاده است. آمریکا برای انهدام زرهی روسیه، رقم بالایی از سامانه‌های پرتاب و موشک‌های جاولین را در اختیار اوکراین قرار داد که در صحنه نبرد موثر بودند. این موشک ابتدا مسافتی را به سمت بالا طی می‌کند و سپس به بخش بالای هدف شیرجه می‌رود. با توجه به اینکه معمولاً زره بالای تانک از بخش‌های دیگر آن ضعیفتر است، حمله از بالا احتمال بالاتری برای از بین بردن تانک دارد. این موشک قابلیت حمله مستقیم جهت انهدام سنگر یا ساختمان و همچنین موقعیت‌هایی که امکان حمله از بالا وجود ندارد نظیر شلیک از داخل یک ساختمان را نیز دارد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه شماری از تجهیزات غنیمتی حساس از جمله این موشک کلیدی را به ایران فرستاده و آنها به شدت نگران مهندسی معکوس این موشک از سوی ایرانی‌ها هستند. ادعاهای مقام پیشین دولت آمریکا در این زمینه را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • نماهنگ/شریک جرم
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد