Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-16@18:02:54 GMT

بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران فرهنگی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۱۶۳

بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران فرهنگی شد

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی ،سمعی و بصری ، پیرو مکاتبات سید عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت نیرو در خصوص شمول ماده 37 قانون الحاق موادی به قانون بخشی از مقررات مالی دولت به لابراتوارها ،استودیو ها و مراکز خدمات پشتیبانی فنی سینمای ایران و موافقت رضا اردکانیان وزیر نیرو از این پس بهای برق لابراتوارها ، استودیو ها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران در صورت ارائه مجوز معتبر صادره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تطابق فعالیت محل با مجوز مذکور ،با تعرفعه برق مراکز فرهنگی محاسبه ودریافت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی ، با ابلاغ موافقت مذکور، از مدیر عامل خانه سینما و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی خواست مکانیزم های صدور مجوز های مربوطه به گونه ای طراحی و اجرا شود که همه واحد های مشمول بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

شایان ذکر است در ماه گذشته نیز سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای وظایف حمایتی خود از سینمای ایران، موفق به لغو دریافت عوارض بلیت سینماها از سوی شهرداری ها شده است .

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: سینمایی مراکز سینمای ایران اسلامی وزارت ارشاد فرهنگ خدمات موافقت مذکور استودیو گزارش فرهنگی قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه

به گزارش قدس آنلاین، این جشنواره با همکاری معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

این جشنواره بخش‌های داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چندرسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی) و نثر طنز (طنز مطبوعاتی) را دربردارد که به نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم هر بخش ۷۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر سوم هر بخش ۵۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و نفر تقدیری در هر بخش ۲۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه اعطا می‌شود.

موضوعات این جشنواره شامل انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو و خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد است.

آیین پایانی جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به پاسخ موشکی ایران