Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@11:10:31 GMT

هزینه گزاف مراسم عروسی نوه ملکه انگلیس از جیب کیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۱۸۱

هزینه گزاف مراسم عروسی نوه ملکه انگلیس از جیب کیست؟

هزینه‌های گزاف برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی شاهزاده هری و مگان مارکل از بازتاب زیادی در میان رسانه‌های انگلیسی برخوردار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: برخی رسانه‌های انگلیسی همزمان با برگزاری مراسم عروسی شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس، با مگان مارکل بازیگر آمریکایی، در گزارش‌های مختلفی به بررسی هزینه‌های گزاف این مراسم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از این گزارش‌ها آمده است: از انتخاب کیک، گل تا پوشش صندلی‌ها، هر فردی در هر زمانی تصمیم می‌گیرد مراسم عروسی برگزار کند، می‌داند ممکن است هزینه‌ای سنگین را متحمل شود؛ اما زمانی که مسأله مربوط به عروسی‌های سلطنتی با حضور شخصیت‌های مهم است، امکان دارد صورتحساب به چندین میلیون (پوند) برسد.

این گزارش در ادامه با طرح این پرسش که «ما چقدر از مراسم عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل می‌دانیم و سهم مالیات‌دهندگان در این میان چقدر است؟» می‌نویسد: هنگامی که با وزارت کشور انگلیس تماس گرفتیم، این وزارتخانه با خودداری از افشای هزینه تأمین نیرو‌های پلیس برای حفظ امنیت مراسم عروسی اعلام کرد صحبت درباره این مسأله ممکن است امنیت ملی را تهدید کند.

طبق این گزارش، پلیس «دره تیمز» لندن نیز به خبرنگاران گفته است: «ما نمی‌توانیم هیچ اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. متأسفیم؛ علی‌رغم اینکه می‌دانیم شما آمار و ارقام را دوست دارید.»

در ادامه این گزارش آمده است: با این وجود می‌دانیم پلیس لندن ۶.۳۵ میلیون پوند از جیب مالیات‌دهندگان انگلیسی برای تأمین امنیت مراسم عروسی شاهزاده ویلیام (برادر بزرگتر شاهزاده هری) و کاترین میدلتون هزینه کرد و این آمار نیز با استناد به اطلاعاتی است که از سوی خبرگزاری «پرس اسوشیشن» و در چارچوب قانون آزادی گردش اطلاعات منتشر شد.

البته مقایسه مستقیم عروسی شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون با عروسی شاهزاده هری و مارکل دشوار است؛ چرا که تعداد مهمان‌ها و نوع مراسم متفاوت است.

در مراسم عروسی شاهزاده هری ۶۰۰ مهمان دعوت دارند. این تعداد علاوه بر ۲۰۰ نفری است که به جشن استقبالی دعوت شده‌اند که شاهزادی هری و مارکل شب عروسی برگزار می‌کنند. علاوه بر اینها، ۱۲۰۰ نفر از مردم نیز از قلعه ویندزور مراسم را تماشا خواهند کرد.

هزینه‌های تأمین امنیت قطعا بیشترین مقدار را به خود اختصاص خواهد داد. کاخ کنزینگتون هیچ جزئیاتی در خصوص هزینه‌های این عروسی منتشر نکرده است.

یک پایگاه انگلیسی متخصص در زمینه برگزاری مراسم‌های عروسی اعلام کرده است تمام هزینه‌های این مراسم، از جمله هزینه تأمین امنیت ممکن است به ۳۲ میلیون پوند برسد. این پایگاه هزینه کیک را ۵۰ هزار پوند، هزینه گل را تا ۱۱۰ هزار پوند و هزینه غذا را ۲۸۶ هزار پوند تخمین زده است.

در این میان، لباس عروس مگان مارکل، همسر آمریکایی شاهزاده هری، نیز واکنش‌های زیادی را در بین کاربران توییتر به همراه داشته است. برخی گفته‌اند لباس مگان مارکل با گل‌هایی از ۵۳ کشوری که جزو اتحادیه کشور‌های مشترک‌المنافع هستند، تزئین شده است. تمام این ۵۳ کشور غیر از موزامبیک و کامرون قبلا مستعمره انگلیس بوده‌اند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QJq

منبع: فردا

کلیدواژه: هزینه مراسم عروسی نوه ملکه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند

کسی که قرار است مدیر ورزشی منچستریونایتد شود، از مخالفت نیوکاسل جهت صدور مجوز جدایی خود عصبانی است. 

دن اشورث در تلاش برای انتقال خود به منچستریونایتد، از دادگاه حکمیت ورزش کمک خواهد گرفت. ض

طرفداری | یافته‌های تلگراف نشان می‌دهد که منچستریونایتد و نیوکاسل در حال حاضر در ارزش‌گذاری خود روی این مدیر برجسته، ۱۳ میلیون پوند اختلاف دارند. اشورث ۵۳ ساله که از ماه فوریه و در پی ابراز علاقه شیاطین سرخ، از سمت خود در نیوکاسل کناره‌گیری کرده است، حالا سراغ طرف سومی خواهد رفت که در این پرونده تصمیم‌گیری کند. انتظار می‌رود این دادگاه در ماه می آغاز شود و چند هفته‌ای ادامه داشته باشد.

نیوکاسل در مذاکرات با طرف مقابل، ۱۵ میلیون پوند به علاوه ۵ میلیون پاداش برای اشورث طلب کرده است اما یونایتد می‌خواهد فقط ۲ میلیون پوند به طرف مقابل بپردازد؛ همان مبلغی که زاغ‌ها دو سال قبل (پایین‌تر از ۴ میلیون درخواستی) برای اشورث به برایتون پرداخت کردند. 

بیشتر بخوانید: 

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!