Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر سرایدار مجتمعی مسکونی که برای رسیدن به خواسته‌های بلندپروازانه اش، با ظاهری فریبنده پسر ثروتمندی را به ازدواج ترغیب کرده بود، سر بزنگاه لو رفت.

نقشه فریبکارانه دختر سرایدار برای پسر پزشک متخصص

به گزارش خبرنگار رکنا ، «نجمه» که در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمده و پدرش سرایدار یک مجتمع مسکونی در شمال پایتخت بود، همواره از اینکه مجبور است برای گذران زندگی با کمک مادر و خواهرهایش برای مردم سبزی پاک کند و کارهای نظافتی انجام دهد، گله می کرد و زندگی شان را از همه مخفی نگه می داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دختر جوان که با قبولی در دانشگاه خود را در دروازه خوشبختی می دید، در حالی که خانواده اش ذره ذره و به زحمت پول جمع می کردند، با اصرار به دختران ثروتمند مجتمع لباس های برند آنها را قرض می گرفت تا بتواند با خودنمایی در دانشگاه توجه همه را به خود جلب کند. نجمه که دوستانش او را «نگین» صدا می کردند، برای رسیدن به آرزوهایش از هیچ تلاشی فروگذار نبود و بالاخره شاهزاده رویاهایش را در یکی از میهمانی های اعیانی همکلاسی ثروتمندش پیدا کرد. «سامان» که مهندس بود و پدر و مادرش پزشک متخصص بودند، با دیدن این دختر شیفته او شد و ساده لوحانه دروغ های بزرگش را باور کرد.
سامان و نجمه چند باری یکدیگر را ملاقات کردند و سرانجام پیشنهاد ازدواج بین آنها رد و بدل شد. نجمه که به هیچوجه نمی خواست این فرصت طلایی را از دست بدهد، وقتی درخواست ازدواج سامان را شنید، به فکر نقشه ای فریبکارانه برای ورود به زندگی پسر جوان افتاد. او فکر همه چیز را کرده بود و درحال تکمیل سناریوی بی نقصش برای معرفی خانواده فقیر خود به سامان بود که یک اتفاق همه نقشه هایش را نقش بر آب کرد. داماد خوش خیال، عروس رویاهایش را در حالی که با لباس کار در حال نظافت منزلی بود، دید و به خاطر دروغ بزرگش برای همیشه او را ترک کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

10 سال آزار و اذیت غیرقابل باور یک دختر / کاش می مُردم!

وحید مرادی شرور تهرانی این دوستش را کشت + عکس حسین

عملیات نیروی هوایی ایران در فوعه ، کفریا و ادلب + تصاویر

حبیب به زن برادرم نظر داشت / وقتی پیامک او را دیدم از خود بی خود شدم + عکس

یک زن 17 ماهه باردار است

فیلم لحظه دستگیری وحید مرادی معروف به عقاب تهران در مرز بازرگان+فیلم

فیلم و عکس های لحظه به لحظه از مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل

راز نامه عاشقانه مرد جوان به بازیگر مشهور زن پس از خودکشی لو رفت+عکس

جزئیات درگیری ماموران شهرداری تهران با ماموران پلیس/ آنها فحاشی کردند!+فیلم

وحید مرادی شرور مشهور تهران در برابر دوربین خبرنگار پیراهنش را در آورد / گفتگو با شرور قاتل + عکس

مجری تلویزیونی با حجاب عجیبش جنجالی تر شد! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث ازدواج دختر کلاهبردار دختر سرایدار عکس قتل حوادث زن شرور وحید مرادی ازدواج تجاوز تهران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • ببینید | ناخن طلا برای کاشت برای خانم‌های پولدار!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه