Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «تیمور کاپاتزه» سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان شنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تدارکاتی برابر ایران گفت: در ابتدا از فدراسیون فوتبال ایران برای این دیدار دوستانه خوبی که ترتیب دادند، تشکر می کنم.
وی افزود: امروز بازی خوب، سخت و مفیدی برای هر دو تیم بود؛ و برای تیم ازبکستان نیز امیدوارم این روند برای ما ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی ازبکستان درباره ترکیب جوان تیمش برابر ایران اظهار داشت: تیم ملی ما نتوانست به جام جهانی راه یابد و چون امروز «فیفا دی» نبود نتوانستیم از لژیونرهای خود استفاده کنیم.
سرمربی تیم ازبکستان با بیان اینکه ما از بازیکنان جوان تر خود استفاده کردیم و فکر نمی کنم که آنان از لژیونرهای ما کمتر بوده باشند، درباره میزان آمادگی تیم ملی ایران برای جام جهانی اظهار داشت: تیم ایران تیم خوب و تاکتیک پذیری است؛ ایران در گروه سختی قرار دارد اما با توجه به هوش کی روش، برای صعود از گروه شانس دارید.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان جوان تیمش در دیدار امشب شانس حضور در تیم ملی ازبکستان در جام ملت های آسیا را خواهند داشت.
«کاپاتزه» همچنین برای بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما برای ایران به عنوان یک تیم آسیایی آرزوی موفقیت داریم.
رقابت های جام جهانی 2018 از تاریخ 24 خرداد تا 24 تیر ماه سالجاری به میزبانی روسیه و در 11 شهر این کشور برگزار می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات در گروه دوم با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرمربی ازبکستان جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی

آفتاب‌‌نیوز :

سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری ۲ دیدار از گروه B پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار این گروه ازبکستان موفق شد با نتیجه سه بر یک عربستان را شکست داده و به عنوان تیم نخست به دور بعدی صعود کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت عراق موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد.

با این اوصاف، ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند. عربستان سه امتیازی در رده سوم قرار گرفت و استرالیا نیز با صفر امتیاز، چهارم شد.

در گروه A که بازی‌های آن امروز برگزار شده بود، تایلند در پایان ۹ امتیازی شد. ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جای گرفت و میانمار با چهار امتیاز خود را در رده سوم جای داد. چین هم بدون امتیاز چهارم شد.

در مرحله یک چهارم نهایی تایلند به مصاف عراق می‌رود و ازبکستان نیز باید با ویتنام مصاف داشته باشد.

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

دوشنبه ۳ اردیبهشت‌

کره‌جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰

ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰

ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • قایقرانی آب‌های آرام آسیا؛ دو نماینده ایران فینالیست شدند