Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@08:34:23 GMT

فرانکفورت قهرمان جام حذفی آلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۴۳۴

‍‍‍‍‍‍

فرانکفورت با غلبه بر بایرن مونیخ قهرمان رقابتهای جام حذفی آلمان شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دیدار پایانی این رقابت ها که دیشب در ورزشگاه برلین برگزار شد، فرانکفورت ۳  به 1 بایرن مونیخ را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. گل نخست این بازی را آنته ربیچ در دقیقه 11 برای فرانکفورت به ثمر رساند، اما رابرت لواندوفسکی دقیقه 53 کار را برای بایرن به تساوی کشاند، آنته ربیچ  بار دیگر در دقیقه 82 دروازه مونیخی ها را باز کرد تا فرانکفورت 2 - 1 پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و گاچینوویچ در وقت های تلف شده گل سوم فرانکفورت را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین حضور یوپ هاینکس روی نیمکت باواریایی ها بود و سال آینده ، نیکو کواچ - سرمربی تیم فرانکفورت جایگزین وی خواهد شد.
***
اما در دیدار پایانی جام حذفی انگلیس که دیشب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد، چلسی با یک گل منچستریونایتد را شکست داد و هشتمین بار قهرمان این رقابتها شد. ادن هازارد تک گل آبی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بازیکنان یونایتد به شدت به این پنالتی اعتراض داشتند و در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص شد فیل جونز روی ادن هازارد  مرتکب پنالتی نشده بود با این حال مایکل اولیور - داور بازی - چنین اعتقادی نداشت. اولیور در بازی رئال مادرید برابر یوونتوس نیز یک پنالتی پر سر و صدار را به سود مادریدی ها اعلام کرده بود.  ***
هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های سری آ ایتالیا با یک بازی آغاز شد و تیم یوونتوس - قهرمان فصل در شب خداحافظی بوفون با نتیجه 2 - 1 برابر ورونا به برتری رسید. اسطوره 40 ساله یوونتوس دیشب پس از 509  بازی از بیانکونری خداحافظی کرد. وی در این مدت 8  بار قهرمان سری آ، یک بار قهرمان جام یوفا و سه بار نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.   
***
در آغاز هفته سی و هشتم و پایانی لیگای اسپانیا، دیشب رئال‌ مادرید با تساوی 2-2 مقابل ویارئال متوقف شد. گرت بیل و کریس رونالدو برای رئال گلزنی کردند و گل های ویارئال را هم مارتینز و کاستیلیو به ثمر رساندند.   
در دیگر بازیها سلتاویگو 4 - 2  لوانته را شکست داد، لگانس 3 به 2  از سد بتیس گذشت، لاس پالماس 1 به 2 مغلوب خیرونا شد، مالاگا هم با یک گل به ختافه باخت و سویا یک - صفر آلاوس را از پیش رو برداشت.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جام حذفی آلمان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم مس و پیکان بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی توسط میثم تیموری روحیات متفاوتی را تجربه کردند. در ضربات پنالتی خودروسازان با نتیجه 5 بر 4 بازنده مقابل مس لقب گرفتند تا حسرت بزرگی را در ورزشگاه مس تجربه کنند.

چند متر آنطرف تر از بازیکنان پیکان در میانه زمین که حسرت از دست رفتن فرصت بزرگ حضور در مرحله بعدی جام حذفی را پشت سر می‌گذاشتند، مسی‌ها حلقه شادی تشکیل دادند و به خوشحالی بعد از برد با رفتن به سمت حامد لک پرداختند.

تقابل حسرت و شادی اعضای دو تیم پیکان و مس بعد از پایان مسابقه امروز جام حذفی صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند و تصاویری جذاب را به جا گذاشت.

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم