Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@17:04:00 GMT

آمار بالای گوشی های مرجوعی سامسونگ در آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۷۵۹

آمار بالای گوشی های مرجوعی سامسونگ در آمریکا

ساعت24 - آیا تصوری در مورد آمار گوشی های تولید شده توسط سامسونگ دارید؟! از این تعداد گوشی، تنها در ایالات متحده و به صورت سالانه، 4 میلیون عدد از آن ها برای تعمیرات به شرکت بازگردانده می‌شوند.

شرکت سامسونگ، تاکنون ده‌ها میلیون گوشی هوشمند را تولید کرده و فروخته است. اما در ایالات متحده، هر ساله بیش از 4 میلیون گوشی فروخته شده در این کشور، برای تعمیرات به شرکت برگردانده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته Timothy Sheppard، معاون رئیس بخش عملیات و امور مالی سامسونگ، در بین سال های 2010 تا 2012، سالانه چیزی حدود 4 تا 5 میلیون دلار، برای جبران هزینه شکستن صفحه نمایش های شکسته گوشی ها شد. وی در دادگاه محلی در سن خوزه، کالیفرنیا، گفت که این شرکت در طی سال های اخیر این آمار را بسیار کاهش داده است.

این محاکمه می‌تواند یک دید عمومی به کارمندان شرکت سامسونگ بدهد. این که در این شرکت عملیات های پر خطایی وجود دارد که از دید آن ها پنهان مانده است. به عبارت دیگر کاهش عملیات های پر خطا و افزایش بهره وری فرآیند ها در شرکت سامسونگ، می‌تواند یک هدف برای آینده نزدیک این شرکت باشد. اما هدف سامسونگ، بیشتر کاهش جریمه این شرکت برای نقض حق اختراع اپل بوده تا چیز های دیگر. سامسونگ قصد دارد تا جریمه 1 میلیارد دلاری خود را در این مورد، به 28 میلیون دلار، یعنی پیشنهاد خود سامسونگ، کاهش بدهد.

سامسونگ در حال تلاش برای ایجاد یک قانون برای این است که گوشی های هوشمند به چند قطعه و اجزای درونی خود تقسیم شوند. با این کار سامسونگ دیگر لازم نیست که جریمه هایی برای تمام یک گوشی پرداخت کند. با این کار سامسونگ، می‌تواند بخش تعمیرات خود را به یک بخش بزرگ و پر رونق تبدیل کند. به طوری که یک ساختمان مجزا را برای آن در ایالات متحده تاسیس کرده است.

اما دقیقا چه کسر از گوشی های سامسونگ، به طور سالانه برای تعمیرات به این کارخانه رجوع داده می‌شوند؟ به گفته IDC، سامسونگ 74 میلیون تلفن در سال 2017 فروخته است.

سوال دیگری برای عده زیادی بوجود می‎آید این است که چرا سامسونگ تبلیغات و بازاریابی محصولاتش را خود انجام می‌دهد و این کار را به عهده اپراتور ها و یا خرده فروش ها نمی‌گذارد!؟

شرکت هایی نظیر AT & T و Verizon، شرکت های بسیار بزرگی برای فروش گوشی های هوشمند هستند، این در حالی است که سامونگ هیچ اعتقادی به آن ها ندارد! هنگامی که سامسونگ شروع به فروش گوشی Galaxy S خود در سال 2010 کرد، تصمیم گرفت که گوشی های خود را از طریق اپراتور های اینترنت بی سیم در آمریکا، بفروشد. پس مدیر بخش بازاریابی این شرکت، وظیفه فروش گوشی های این شرکت را به طور خاص بر عهده یکی از اپراتور های داده در آمریکا گذاشت. اما با تعامل با مشتریان، آن ها بیشتر با خرید گوشی ها از طریق اپراتور ها، به برنامه ها و طرح های شرکت پخش کننده علاقه مند می‌شدند تا خود شرکت سامسونگ.

پس سامسونگ، بودجه بازاریابی خود را از 25 میلیون دلار در سال 2009 به بیش از 150 میلیون دلار در سال 2010 افزایش داد. به گفته مدیر بخش بازاریابی شرکت سامسونگ:
با انجام دادن این کار، ما امیدواریم در آینده سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهیم

این بار، باز هم یک دلیل مالی شرکت سامسونگ را در دادگاهی که علیه آن تشکیل می‌شود، آزار می‌دهد. به طور خاص، سامسونگ می‌خواهد نشان دهد که هزینه های بازاریابی این شرکت بخش مهمی از بودجه های این شرکت را شامل می‌شود. سامسونگ می‌خواهد بسیاری از این هزینه ها را در محاسبه سود گوشی های هوشمند خود محاسبه کند و این یک عامل کلیدی در پرداخت خسارت گوشی ها است.
 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر

ایتنا - یک پلتفرم فرانسوی به نام سیستم شاپ، تصاویری از طرح‌های قالب سری آیفون ۱۶ را منتشر کرده است که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها دیده می‌شود.
به نوشته وب‌سایت مک‌روموس، سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را آسان‌تر از قبل کرد.

این سیستم نیاز به حلقه آهن‌ربا و سیم‌پیچ دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون قطر این حلقه را کاهش داده است.

قرار است در شهریورماه، سری آیفون ۱۶ معرفی شود.
 

در تصویر زیر که توسط وب‌سایت مک‌روموس منتشر شد، تفاوت‌ها بین شکل ظاهری آیفون ۱۶ و سری ۱۵ را می‌بینید.
 
اطلاعات که پیشتر فاش شده بود، نشان داد که آیفون ۱۶ قرار است با استفاده از فناوری جدیدی به‌نام BRS حاشیه‌های صفحه‌نمایش کمتری نسبت به آیفون ۱۵ داشته باشد. هرچند در سری ۱۵ این گوشی حاشیه‌ها چندان به چشم نمی‌آید.

طبق این اطلاعات، فرم چینش دوربین‌ها در سری ۱۶ آیفون نیز دست‌خوش تغییر خواهد شد. ضمن اینکه آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس، مثل مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به دکمه اکشن مجهز است.

همچنین گفته می‌شد اپل قصد دارد دکمه جدیدی به‌نام Capture Button را به جدیدترین گوشی‌هایش اضافه کند. این دکمه وظیفه ضبط ویدیو را برعهده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا