Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@22:00:39 GMT

مسدودسازی تدریجی فیلترشکن‌ها آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۷۶۸

خرداد:معاون دادستان کل کشور از ادامه روند فیلتر تلگرام خبر داد و گفت: مسدود سازی تدریجی فیلترشکن ها طبق برنامه از پیش تعیین شده است.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، دکتر عبدالصمد خرم آبادی در قالب یادداشتی در کانال خود در پیام رسان سروش نوشت: «مسدود سازی تلگرام به طور موفقیت آمیز طبق برنامه پیش می رود.
فیلتر و مسدود سازی قسمتی از تلگرام در ایران باعث سقوط فاحش رتبه تلگرام در ایران و جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه در نمودار فوق مشاهده می کنید منحی سقوط ناگهانی و آبشاری رتبه تلگرام است که سایت الکسا آن را ترسیم کرده است.
ظرف چند روز رتبه telegram.me یکصد پله در ایران و ده‌ها پله در جهان سقوط کرد.
با وجودی که به منظور انتقال آرام مردم به پیام رسان های داخلی هنوز برخی از نسخه های فارسی تلگرام مسدود نشده اند و علیرغم اینکه هنوز مبارزه جدی با فیلترشکن ها انجام نشده، در مرحله اول مسدود سازی, عدم بازدید بسیاری از کاربران از تلگرام موجبات سقوط فاحش رتبه این پایگاه اینترنتی را در ایران و جهان رقم زده است.
مسدود سازی تدریجی فیلترشکن ها طبق برنامه از پیش تعیین شده است. نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند فیلترشکن ها را به طور کامل مسدود خواهد کرد.
توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی فوق تصور است. هنوز از توانایی این نیروها برای مبارزه با فیلترشکن ها استفاده نشده است.» برچسب ها: دادستان کل کشور ، دکتر عبدالصمد خرم آبادی ، تلگرام

منبع: خرداد

کلیدواژه: دادستان کل کشور تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان