Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اطلاعیه این سازمان درباره اعزام‌های جدید به عتبات، اظهار داشت: بر اساس این اطلاعیه مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام‌های 10 خرداد تا 20 تیر می‌توانند از امروز برای ثبت‌نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش 20 درصدی هزینه‌های سفر به عتبات اشاره کرد و گفت: در این سفرها، اعزام‌های ارزان‌قیمت نیز گنجانده شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 800 تا 900 هزار تومان به این سفر نورانی مشرف شوند.

آقایی از ارائه تسهیلات به متقاضیان اعزام‌های ارزان قیمت به عتبات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این سفرها را ویژه افرادی که تمکن مالی کمتری دارند، برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تسهیلاتی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است به طوری که به هر کدام از زائران برای تأمین هزینه سفر 500 هزار تومان وام تخصیص می‌یابد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به نحوه ارائه تسهیلات به زائران عتبات، خاطر نشان کرد: وام 500 هزار تومانی برای اعزام‌های ارزان‌قیمت بدون بهره و با 2 درصد کارمزد(10 هزار تومان) پیش‌بینی شده که اقساط بازپرداخت آن در 12 ماه با مبلغی کمتر 42 هزار تومان است. بر همین اساس افراد با پرداخت 300 تا 400 هزار تومان می‌توانند به عتبات مشرف شوند.

وی هدف از این اقدام را فراهم شدن بستری مناسب برای تمامی عاشقان سفر به عتبات عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به این سفر و استفاده از تسهیلات آن می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت یا دفاتر مجاز مراجعه کنند.

به گزارش فارس، در اعزام‌های جدید سازمان حج و زیارت در زمان اعلام شده، زائران 6 شب در عتبات اقامت دارند که سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اسکان می‌یابند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت کن دوشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن سالروز بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به مهم‌ترین اهداف این سازمان گفت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پیگیری مطالبات کارگران، تامین امنیت شغلی کارگران و پیگیری مشکلات و موانع تولید کارگاه‌های تولیدی از اهداف اصلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید شاخص این سازمان در سال ۱۴۰۳ شهید اسدالله ابراهیمی معرفی شد اذعان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی، گردهمایی‌های جهاد تبیین و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار کارگر است.

وی در ادامه با اشاره به برخی دیگر از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار و کارگر تصریح کرد: اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم در جهت محرومیت زدایی و توزیع پیش از ۳۱۳ بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برخی دیگر از اقدامات این سازمان در هفته کار و کارگر محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان رسیدگی مسئولان به حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۶هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری ۶۰ نشست تبیینی و بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارگران، اعزام بیش از هزار و ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان نور جنوب، اعزام پیش از ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، اعزام کارگران به مشهد مقدس، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمات رسانی به نیازمندان، برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، کشت نهال در کارخانجات استان بوشهر و دیدار از خانواده‌های شهدای کارگری برخی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 6092576

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • بعد از ۹ سال وقفه؛ چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان