Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:22:06 GMT

شجاعت مامور قطار، در نجات جان دختر خردسال +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۹۴۰

شجاعت مامور قطار، در نجات جان دختر خردسال +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه هولناک فرار از مرگ معجزه آسای یک دختر خردسال را در یکی از ایستگاه های قطار هندوستان نشان می دهد. مامور ایستگاه قطار که شاهد سقوط دختر خردسال به زیر قطار در حال ورود به ایستگاه بود با واکنشی استثنایی جان او را نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود " ساچین پل" بلافاصله به سمت این دختر خیز بر می دارد و موفق می شود او را که تنها چند صدم ثانیه با مرگ فاصله داشت نجات دهد.

بنا به گزارش رسانه های هندوستان این اتفاق زمانی رخ داد که دختر خردسال به همراه والدینش قصد سوار شدن این قطار را داشتند. در این لحظه دختر خردسال ناگهان میان شکاف بین سکو و قطار سقوط می کند.

گفته می شود در این حادثه این مامور فداکار قطار و همچنین دختر خردسال دچار جراحت سطحی شدند و بلافاصله به اتاق پزشکی مستقر در ایستگاه قطار منتقل شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

صحنه عجیبی که مرد جوان را از خانه‌اش فراری داد! +فیلم

انتهای پیام/

لحظه هولناک نجات دختر خردسال در ایستگاه قطار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان حوادث هندوستان وحشتناک ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد