Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:56:13 GMT

آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۱۴۷

آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ در این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان این ماه ادامه دارد بر نحوه عرضه و کیفیت فرآورده های غذایی قابل عرضه در رستورانها ،فروشگاه های کوچک و بزرگ و شیرینی فروشی های استان نظارت می شود.
معاون فنی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گفت :بیش از 20 بازرس با کمک بازرسانی از شرکتهای بخش خصوصی دارای مجوز از این اداره ،نحوه عرضه 15 قلم کالای مورد نیاز وپرمصرف مردم در این ماه از جمله چای ،شکر ،قند ،روغن ،پنیر ،کره ،زولبیا و بامیه ،کشک مایع ،شیر، زعفران ،پیاز و سیر سرخ شده را کنترل و نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسویان با بیان اینکه در این طرح با تخلفاتی همچون نداشتن نشان استاندارد و یا جعل آن برخورد می شود افزود :متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
وی گفت :مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف علاوه بر مراجعه حضوری به این اداره شکایات خود را با شماره تلفن 1517 و یا از طریق سامانه پیامکی 10001517 گزارش دهند.

انتهای پیام/غ

 نظارت بر بازاردر ماه رمضان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی