Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:47:08 GMT

چهار نفر از عاملان تیراندازی در اهواز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۱۸۰

چهار نفر از عاملان تیراندازی در اهواز دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسن حیدری عصر شنبه در این رابطه اظهار داشت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بروقوع سه فقره تیراندازی در یکی از محلات اهواز دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به اکیپ های عملیاتی صادر شد.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی عاملان تیراندازی شناسایی وپس از هماهنگی بامرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی انگیزه خود را اختلاف ملکی و قبلی اعلام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس امنیت عمومی خوزستان تصریح ‌کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه اسلحه کلاش به همراه 2 تیغه خشاب ،60 عدد فشنگ مربوطه ،2 قبضه سلاح شکاری و2 دستگاه خودرو که در تیراندازی از آنها استفاده شده بود کشف وضبط شد.
رییس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به درگیری مسلحانه وتیراندازی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند، افزود:پلیس امنیت عمومی استان مصمم است تا با مخلان و برهم‌زنندگان نظم و آسایش شهروندان با جدیت برخورد کند.
7152/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تیراندازی خودرو رئیس پلیس مرکز فوریت های پلیسی عاملان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان محمود حافظی امروز_پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز دو پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف انواع دارو، عرقیات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آن‌ها پلمب شد.

حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750068

دیگر خبرها

  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران