Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:01:11 GMT

۲ کشته در برخورد ۲ خودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۱۹۱

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان از برخورد دو دستگاه خودرو سواري پژو 405 با يکديگر در محور بيجار– قيدار با 2 كشته و 4 مصدوم خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ علي‌اصغر شيرمحمدي در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع یک فقره تصادف در محور بيجار- قيدار ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شيرمحمدي بيان داشت:با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد در اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواري پژو 405 با يکديگر 2 نفر از سرنشينان خودروها جان باختند و 4 نفر مصدوم و برای مداوا به بمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است از رانندگان خواست از عجله و شتاب بي‌مورد در رانندگي پرهيز كرده و به محض احساس خستگي و خواب‌آلودگي، استراحت كنند و پس از آن به مسير خود ادامه دهند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت