Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:32:27 GMT

تلاش جهادی، نیاز ورزش استان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۲۳۷

تلاش جهادی، نیاز ورزش استان

سید حسین حسینی در یادداشتی با عنوان «تلاش جهادی، نیاز ورزش استان» در شماره امروز (یکشنبه) روزنامه خراسان جنوبی به اولویت های پیش روی مدیریت جدید ورزش استان پرداخت.

بالاخره بعد از ماه ها که موضوع استعفای دکتر «افضل پور» مدیرکل سابق ورزش و جوانان مطرح بود و سرانجام به بازنشستگی وی در آخرین روزهای سال 96 انجامید، دوران یک سال و چند ماهه مدیریت پنجمین سکاندار ورزش استان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی ماه های گذشته و بعد از آن که از سوی منابع مختلف نام افراد زیادی مطرح شد، توسط وزارت ورزش و جوانان، «مهران سرپرست» که از بدنه وزارت ورزش و جوانان است به عنوان ششمین مدیرکل تشکیلات ورزش استان تعیین شد.
همان طور که قبل از این بارها بیان شده است، نبود ثبات مدیریتی طی سال های گذشته ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره ورزش استان وارد کرده است. چه بسیار برنامه های مهم و کلیدی که با خون دل خوردن های زیاد مسئولان هیات ها و جامعه ورزش استان به محض رسیدن به مرحله نهایی با تغییرات ناگهانی مدیریتی و آشفتگی هایی که به دنبال آن ایجاد می شد، به علت بلاتکلیفی در اداره کل رها و باعث از بین رفتن انگیزه های جامعه ورزش شد.
دکتر «خادم» در مراسم معارفه دکتر «افضل پور» با ابراز تاسف از این که برای سومین بار است که طی سه سال گذشته (از 92 تا 95) برای معارفه مدیرکل به خراسان جنوبی می آید و این که در هیچ استان دیگری چنین وضعیتی وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد: روند مدیریت ورزش در استان حالت ثابتی پیدا کند.
البته فرصت پرداختن به این موضوع که چه مقدار وزارت ورزش در این وضعیت سهم دارد و چه میزان ما از خودزنی های داخلی رنج می بریم، بحثی مفصل است که در این نوشتار نمی گنجد، آن چه مهم است این که از این پس چه باید بکنیم.
به طور قطع وزارت ورزش و البته مدیرکل جدید به این قضیه اشراف دارند که کشتی به گل نشسته ورزش استان جز با همت جهادی، همدلی و همگرایی مسئولان و جامعه ورزش استان به حرکت و جنبش در نمی آید.
به هر حال ما این انتخاب را با توجه به تجربیات مدیرکل جدید در پست های مختلف ورزشی که از جمله آن معاونت اولین مدیرکل ورزش و جوانان است را با دید خوش بینانه تلقی کرده و امیدواریم با ایجاد ثبات و انسجام در ساختار ورزش استان و بهره گیری از ایده های سازنده صاحبان اندیشه و پرهیز از حاشیه ها شاهد رونق ورزش استان در دو بعد همگانی و قهرمانی باشیم.
منبع: روزنامه خراسان جنوبی
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جوانان خراسان جنوبي يادداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود