Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:41:05 GMT

تلاش جهادی، نیاز ورزش استان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۸۳۱۸

تلاش جهادی، نیاز ورزش استان

بالاخره بعد از ماه ها که موضوع استعفای دکتر «افضل پور» مدیرکل سابق ورزش و جوانان مطرح بود و سرانجام به بازنشستگی وی در آخرین روزهای سال 96 انجامید، دوران یک سال و چند ماهه مدیریت پنجمین سکاندار ورزش استان به پایان رسید.
طی ماه های گذشته و بعد از آن که از سوی منابع مختلف نام افراد زیادی مطرح شد، توسط وزارت ورزش و جوانان، «مهران سرپرست» که از بدنه وزارت ورزش و جوانان است به عنوان ششمین مدیرکل تشکیلات ورزش استان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همان طور که قبل از این بارها بیان شده است، نبود ثبات مدیریتی طی سال های گذشته ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره ورزش استان وارد کرده است. چه بسیار برنامه های مهم و کلیدی که با خون دل خوردن های زیاد مسئولان هیات ها و جامعه ورزش استان به محض رسیدن به مرحله نهایی با تغییرات ناگهانی مدیریتی و آشفتگی هایی که به دنبال آن ایجاد می شد، به علت بلاتکلیفی در اداره کل رها و باعث از بین رفتن انگیزه های جامعه ورزش شد.
دکتر «خادم» در مراسم معارفه دکتر «افضل پور» با ابراز تاسف از این که برای سومین بار است که طی سه سال گذشته (از 92 تا 95) برای معارفه مدیرکل به خراسان جنوبی می آید و این که در هیچ استان دیگری چنین وضعیتی وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد: روند مدیریت ورزش در استان حالت ثابتی پیدا کند.
البته فرصت پرداختن به این موضوع که چه مقدار وزارت ورزش در این وضعیت سهم دارد و چه میزان ما از خودزنی های داخلی رنج می بریم، بحثی مفصل است که در این نوشتار نمی گنجد، آن چه مهم است این که از این پس چه باید بکنیم.
به طور قطع وزارت ورزش و البته مدیرکل جدید به این قضیه اشراف دارند که کشتی به گل نشسته ورزش استان جز با همت جهادی، همدلی و همگرایی مسئولان و جامعه ورزش استان به حرکت و جنبش در نمی آید.
به هر حال ما این انتخاب را با توجه به تجربیات مدیرکل جدید در پست های مختلف ورزشی که از جمله آن معاونت اولین مدیرکل ورزش و جوانان است را با دید خوش بینانه تلقی کرده و امیدواریم با ایجاد ثبات و انسجام در ساختار ورزش استان و بهره گیری از ایده های سازنده صاحبان اندیشه و پرهیز از حاشیه ها شاهد رونق ورزش استان در دو بعد همگانی و قهرمانی باشیم.
منبع: روزنامه خراسان جنوبی
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بازنشستگی کشتی مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است