Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: صحبت‌هایی در خصوص بازگشت من به فدراسیون تکواندو مطرح شد اما در خصوص پست، جایگاه و مقام هیچ صحبتی با پولادگر نداشتم. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ ورزشی رزمی نظرات

غلامحسین ذوالقدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار روز گذشته خود با محمد پولادگر اظهار داشت: ملاقات دوستانه‌ای با پولادگر داشتم و صحبت‌هایی در خصوص همکاری مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالیان سال در تکواندو حضور داشتم و فدراسیون تکواندو به نوعی خانه دوم من بوده است.

وی تاکید کرد: در این دیدار صحبت‌هایی داشتیم تا اگر مجددا فرصتی فراهم شد و نیازی به حضور من بود، مجددا به تکواندو کمک کنم. در صورت نیاز این رشته آمادگی خود را اعلام کردم و گفتم اگر کمکی از دستم برآید حتما در خدمت فدراسیون خواهم بود. 

مدیر سابق سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص اینکه چه زمانی شاهد بازگشت او خواهیم بود، گفت: در این نشست دوستانه برای بازگشت  اعلام آمادگی کردم و قرار شد بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا صحبت‌های تکمیلی را داشته باشیم. 

ذوالقدری در خصوص پست خود در صورت بازگشت به فدراسیون، عنوان کرد: اصلا درباره پست، مقام و جایگاه صحبت نشد و بیشتر صحبت‌ها دوستانه و حول حوش تکواندو بود. در این دیدار اعلام کردم در صورت نیاز حاضر هستم مانند گذشته در خدمت تکواندو باشم اما در خصوص جایگاه و پست به هیچ صحبتی نشد و همه چیز به جلسات آینده موکول شد. 

وی در خصوص اینکه در ماه‌های گذشته با پولادگر کدورتی داشته است، گفت: دیدارهای ما در این مدت خیلی کم بود اما کدورتی وجود نداشت. 

مربی سابق تیم ملی تکواندو در پایان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا به تسنیم گفت: هیچ وقت کار ما در قهرمانی آسیا راحت نبوده است. حضور رقبای ما به خصوص کره‌جنوبی در این مسابقات باعث شده تا مسابقات قهرمانی آسیا یک مسابقه نیمه جهانی و فشرده باشد. کمیت این مسابقات پایین اما کیفیت آن بسیار بالا است. در این سال‌ها کشورهای آسیایی میانه و کشورهای  شرقی مانند تایلند و ویتنام نیز در تکواندو خوب کار کردند اما ایران جزو سه تیم برتر دنیا است و انتظار داریم بچه‌ها از تمام پتانسیل خود استفاده و نتایج خوبی کسب کنند. 

انتهای پیام/  

R1434/P1015135/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد

محسن کاوه امروز جمعه در پایان مسابقات گزینشی المپیک در بیشکک قرقیزستان گفت: خوشحالم که موفق به کسب ۲ سهمیه برای ایران شدیم. امیدوارم کشتی فرنگی نیز ۲ سهمیه لازم را کسب کند. باید از هم اکنون به فکر المپیک و موفقیت در آن باشیم. در ۲ وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم خیلی خوب کار کردیم اما در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان نتوانست سهمیه کسب کند.

وی در خصوص تکلیف این وزن برای المپیک افزود: ما پیش بینی احتمالات را داشتیم، علیرضا سرلک نایب قهرمان کشور را برای مسابقات گزینشی المپیک در ترکیه نگه داشتیم. هر چند که در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران اکنون مشکلات برای نتیجه‌گیری دارد اما جوانانی هستند که در آینده می‌توانند به خوبی بدرخشند.

کاوه ادامه داد: در این وزن جوانان مانند احمد جوان، ابراهیم خواری و میلاد والی زاده هستند که می‌توانند در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص باخت جوان گفت: اختلاف امتیازی جوان با حریف امتیاز نبود. او بعد از فن چهار امتیازی نتوانست کشتی خود را جمع و در نهایت باخت. جوان در مسابقات اسپانیا نیز با این مشکل روبرو بود. جوان می‌تواند با تغییر وزن نتایج بهتری کسب کند. کسانی در کشتی نتیجه خواهند گرفت که اشتباه کمتری داشته باشند.

کاوه در خصوص وزن ۷۴ کیلوگرم نیز گفت: یونس امامی زحمات زیادی کشید و نتیجه گرفت و راهی المپیک خواهد شد.



دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • امروز هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان پیش برنده‌های علم و فناوری در دنیا مطرح است + فیلم
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!