Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: برای تأمین آب شرب روستایی باید به سمت استفاده از آب سدها حرکت کنیم.

علیرضا کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای تأمین آب شرب روستایی در درازمدت باید به سمت استفاده از آب سدها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا پیگیری‌های زیادی داشته‌ایم که در برخی مواقع با تخصیص‌های خوبی همراه بوده و برخی هنوز نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاکاوند اضافه کرد: از سد کمال صالح اراک یک میلیون مترمکعب تخصیص گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: 2.5 میلیون مترمکعب آب از تونل قم‌رود تخصیص گرفته ایم که می‌تواند بخشی از مشکلات منطقه را رفع کند.

وی یادآور شد: برای تخصیص از سدهای مروک، تاج‌امیر، ایوشان و... نیز در حال رایزنی هستیم و امیدواریم این کار با موفقیت همراه باشد.

کاکاوند تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود برای آب شرب چاره‌ای در آینده جز استفاده از سدها نداریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان الحاقی مرکز ترومای شهید رجایی قزوین، جزییات پروژه به لحاظ اعتباری و فنی را مورد بررسی قرار داد و گفت: نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است و برای دریافت اعتبار تخصیص یافته به این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: بخشی از منابع این پروژه از طریق اعتبارات تخصیص یافته تأمین می‌شود و بخشی دیگر باید از طریق مولدسازی تأمین شود، از این رو از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که مولدسازی ساختمان‌هایی که تعیین شده را به سرعت در دستور کار قرار دهند و بخشی دیگر هم به روش تهاتر صورت بگیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در صورت وجود مشکلات ما برای پیگیری و حل آن آمادگی کامل داریم و انتظار داریم با همت همه دست‌اندرکاران این پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد و رکورد موفقیت جدیدی را ثبت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • بازار برنج؛ از چالش تخصیص تا افزایش قیمت داخلی